Bu karara hemen varmak çok zordur gadası. Ama insan depresyonda olursa ya da kafası çok dolu olursa bir anda böyle bir karar verebilir. Ama diğer türlü kimse uzun saçlarına kıyamaz. Çünkü saçların uzaması yıllar alan bir durumdur.
Hiç ismi kıymak olacak kadar uzatmadım bence. Yani ben hep 'kökü bende zaten ya' diye düşünerek bambaşka renkler yaptım, değişik modeller kestirdim. Değişik karakterimi saçlarımla dışa vurmak hoşuma gidiyor. Misal şu an tarçınım, bu hafta pembe olacağım 😊 Ve seninki bence sana effsane yakışıyor ama ben kendime yakıştıramıyorum sade uzun bir saçı, çok sıradan geliyor içime sinmezdi.