Saçlarını asla kestiremeyen misin yoksa kolayca kestirebilenlerden misin?
😀


Ay yaptım öyle bir hata. Eximin beni en yakın kankamla aldattığını öğrenmiştim kafam falan da biraz iyiydi sonra sabah kalktığımda saçım resmen yoktu. Bir de ben kesmişim yamuk yumul olmuş… gittim kuaföre düzeltmek için belime kadar olan saçlar oldu boyun hizasında. Aldatıldığıma mı yanayım saçlarıma mı bilememiştim.
Saçlarımı kestirmekte çok zorlanırım bu fobi değil tabikide ama onun gibi bişey küçüklüğümden beri saçlarımı kestirmemek için ısrar ediyorum (evet küçükken rapunzel hayranıydım) neden bende bilmiyorum ama sadece çok az bişey uçlarından aldırıyorum bi keresinde annem zoruyla kısa kestirmiştim 1 gün boyunca ağlamıştım uzun ve düz saç hastasıyım
Birkere yaptım birdaha asla ! Kocam ölmüş dul kalmışım gibi üzüldüm 2 yılda zor toparladık 👋🏼☀️😃
Evet ederim hatta mecbur olarak etmek zorunda kaldım… olmayacak bir iş için gitti saçlar

Cevap
14Cevap
Sy kalçamda ki saçlarımı gittim bi hevesle omzumda kestim. Ama eve nasıl geldim o fön havası çok güzel görüyorum kendimi duş aldm çıktım 6 ay ağladım. Asla kıyamam asla cesaret 0 bende
Hayır ben cesaret etmezdim gadası
Neden sürekli gadası diyorsun o ne demek?
Saçlarımı çok dağınık hale geldiyse o zaman düzelttiririm. Kolay kolay saçımı kazıtmam saçlarımdan renginden ve uzunluğundan memnunum. Özellikle yazın sıcak havalarda saçım dağınık görüntü olarak kötü gözüküyorsa o zaman biraz kestiririm ve normal bir görüntüye kavuşmasını sağlarım.
Ben sıfıra vurmustum ama oda hastaydım diye sıfıra vurdum
kestirdim bir kaç sene önce. Belime gelirken birden kısa bob kestirdim
bir süre sevdim sonra sıkıldım
şimdi belime geliyor neredeyse dünya varmış diyorum
Ederim tabii ben kısa saçı daha çok seviyorum ama çevrem genellikle uzun kullanmam için ısrar ediyor. Koklamak, sevmek için.
Belime uzanan saçlarımı gidip omuz üstü küt kestirmiştim.
O kadar da yürekli karıyımdır djjd
Belime inen saçlarımı bir an da kazıtmışlığım var 4-5 sene evvel, uzar yine kafasındayım dert etmiyorum böyle şeyleri.
Kestirmek istiyorum ama yaşadığım bir olay sonrası aynada gördüğüm görüntü yüzünden cesaret edemiyorum doğrusu
Ederiz tabi mesela şu an baya uzun ama iki ay sonra bir makas attırıp kısaltmak istiyorum bunu içinde korkmam kökü bende
Yani bir kızın düşüncesi kestiremez olurdu herhalde ben eekek olduğum. halde kestiremiyorum kıyamıyorum 😊
Şubat ayında yaptığım eylem
Belimdeki saçlarımı, küt kestirip sarıya boyattım hayatım da ilk kez.
Bir defa cesaret edip küt kestim. Saçlarım uzayana kadar aynalara küsmüştüm. Bir daha asla tekrarlamam bana yetmiyor bile uzunluğu😂
7 yıl boyunca kırıklarını bile almadım saçımı tek seferde küt yaptım
Geçen fön çektirmeye gittim sonra omuzlarımın üstünde kesip geldim
Yavaş yavaş, önce biraz, sonra biraz daha ve sonra kıssacık. Pat diye kestiremem.
Ben cesaret ettim ama sonrasında çok pişman oldum bana yakıştı mı evet çok yakıştı
Yani daha hiç kısa kestirmeye cesaret etmedim saçlarım belimde
Saçlarım uzun ve çok seviyorum şu an. Ama bu demek degilki kıyamam... ruh halime bağlı...
Kısacık kestirmeye cesaret edemem, saçlarımı çok seviyorum.
Evet ettim kestim bu mankeninkinden de baya kısa hatta şu an kazımak istiyorum
er ya da geç kısa olan saçlar uzayacaktır
ama yine de saç kestirmek kolay bir karar değildir
Kestiriyorum artık.
Fotoğraftakinden biraz daha uzun şu an, uzundu kestirdim gitti.
Evet, geçen sene yaptım. Arada pişman oluyorum açıkçası ama kısa saçın da çok modern bir duruşu var
Evet kestirirdim saçlarım çok uzamışsa ama kadınlar için biraz sıkıntlı bir durum
Ben cesaret ettim ve yaklaşık bu boyda kestirdim, şu an pişmanım, kestirmeyin mcmdmdm
Ederim zaten kısa saç severim, şu an kuaförde sıra bekliyorum hatta😊
saçımı çok sevdiğim halde kestirmiştim bı ara ama pişman olmadım çok mutlu oldum 😊
Cesaret ettim 95 cm saçımı 25 cm kestirmiştim. 🙈🙈🙈
Saç konusunda cesaretliyimdir her şekilde saç modelini denedim kazıtmak dışında çok kısa kestirdiğim de oldu
Belime kadar olan saçlarımı omuzlarıma kadar kestirdim. İçim gitsede pişman değilim.
Bi ara kafam attı kestim zaten çok hızlı uzuyo 2 ayda 4-5 cm uzuyo
Azdan az çoktan çok gider. Kestireceksem keserim korkunun faydası yok.
Hayır anca kırılırsa uçlarından 😊
Belimi geçen saçlarımı ilk başta küt sonra ise pixie cut dediğimiz erkek modelinde kestirdim yani evet cesaret ediliyor
Kestirdim geçen sene
Evert bakınızda kestiririmmm
Bakınızda nedir yaa bakimsizsa 😂
Kestiririm ya sanki ne uzuyor zaten
Kestim hemde saçma sapan
Kestirmistim cok pisman oldum:(
kısa saç hastasıyım uzun saça cesaret edemiyorum
Kolayca kestirebilirim.
Yakışsa keseceğim ama bana kısa saç yakışmıyor
Uzundu saçlarım şimdi omuzumda
ben hep kısa takılırım
Kestiririm geri uzarlar.
Yapmıştım pişman değilim
Cesaret ettim ve yakın zamanda kestirdim kısacık
60 kiliya falan düşersem cesaret edicem
Uzun saçla zaten uğraşamıyorum.
her model denenmiştir…
Evet kolayca kestiririm
Kafama essin yeter ki hemen kestiririm
Asla :(
Cesaretim yüzünden uzun olan saçlarımı kısacık kestirdim.
Kafam atarsa edebilirim
Hayir xok zor uzattim
Ederim galiba çünkü kısa saç seviyirum
Kestirememmm kattiyen olmaz
Bence küt saç çok iyi kestirin arkadaşlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?