Düz saçlar için çoğu zaman fön ve düzleştirici kullanırız. Bu sık kullanımlar da saçlara büyük hasar olarak geri döner.
Kalıcı düz saçlara ulaşmak için Brezilya fönü yaptırılabilir. 6 ay civarı zamanda düz saçlara kavuşabiliriz. Peki siz Brezilya fönünü tercih eder misiniz?
Düz saçlara ulaşmak için Brezilya fönü yaptırır mısınız?
Saçları çok yıprattığını duydum. Yine asıl ısıl işlem sonuçta. Bir ara belki denerim ama henüz değil.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Merhabalar ben keratin kalici duzlestirici yaptirdim yaklaşik 2 ay önce, Jean Paul Myne keratini idi ve cok memnunum dum duz parlayan yumuşacik saclarim var. Iyi bir kuaföre gitmek en mantiklisi. Bu işlemi 6 ayda bir yaptirmayi duşunuyorum artik.
Bende yaptim ve sac dökulmem cok azaldi fakat saça uygulanilan keratin cok önemli. Icinde bir made var adi formaldehit icinde o var ise yaptirmamak lagzim benimkinde yoktu. Kuaförunuze sorun herzaman içindekilerini öyle yaptirin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Saçları çok yıprattığını duydum. Yine asıl ısıl işlem sonuçta. Bir ara belki denerim ama henüz değil.
Merhabalar ben keratin kalici duzlestirici yaptirdim yaklaşik 2 ay önce, Jean Paul Myne keratini idi ve cok memnunum dum duz parlayan yumuşacik saclarim var. Iyi bir kuaföre gitmek en mantiklisi. Bu işlemi 6 ayda bir yaptirmayi duşunuyorum artik.
Saçım o kadar uzun değildir.
Hem ben kıvırcık severim.
Yaptırmam kıvırcık hastasıyım
Saç şeklimden memnunum
Yaptırdım çok pişmanım, saçlarımı düzleştirici ama inanılmaz dökülmeye başladı, sözde birde kerata bakımı da yaptırıyorum ama mahvoldu saçlarım
Bende yaptim ve sac dökulmem cok azaldi fakat saça uygulanilan keratin cok önemli. Icinde bir made var adi formaldehit icinde o var ise yaptirmamak lagzim benimkinde yoktu. Kuaförunuze sorun herzaman içindekilerini öyle yaptirin
Düşünüyorum. Yatırdıysan bilgi verir misin ?
Yaptırırsam elbette bilgilendiririm😊
Yaptırıyorum, 6 ay değilde 3-4 ay kadar gidiyor
1 kere yaptırdım ama fena kansorejen diyorlar
Yaptırırım belki kız olsaydım
saçım kısa valla :D
Tüh 😃
Tüh ya :D
Yok bee kıvırcık daha güzel değil mi
Yaptırırdım
Yaptiriyorum
Evet düşünmüyor değilim aslında
Zaten düz
Perma istiyorummm
Saçım Zaten düz ama gerek olsaydı yaptırırdim
Ne kadara yaptırıyorlar?
Hayir