En yakın arkadaşım saçlarımı hiç beğenmediğini söyledi. Sizce dost her zaman acıyı mı söylemeli?

Saçlarımı yeni kestirdim dün. Kuaföre en yakın arkadaşımla gitmiştik, kuafördeyken saçlarımın çok güzel olduğunu söylediği halde çıktığımız anda saçlarımı hiç beğenmediğini, bana yakışmadığını söylemeye başladı. Beğendiğim halde dünden beri acaba çok mu kötü oldu diye moralim bozuk dolaşıyorum. Sizce moralimi bozmakta haklı mı?
En yakın arkadaşım saçlarımı hiç beğenmediğini söyledi. Sizce dost her zaman acıyı mı söylemeli?
Cevapla