Merhabalar. Genelde açık tercih ediyorum. Toplu saç modellerini de yakıştırıyorum. Dağınık topuz, örgü, at kuyruğu günlük, iş yeri, okul, buluşma da vesaire tercih edilebilir. 🍃
Ben genelde toplarım sadece uyurken açık bırakıyorum onu da nadiren yapıyorum çünkü uyandığımda saçlarım hep ağzıma girmiş oluyor bunun önüne geçebilmek için uyurken de hafif bir topuz yapıp öyle uyuyorum ama kafamı rahatsız etmeyecek şekilde gün içersinde saçımı açık görebilmek çok zordur benim genelde pek açık kullanmam çünkü çok kabarık arsız saçlarım var güzel durmuyor yani o yüzden pek açık kullanmıyorum genelde toplu kullanıyorum.#perso
Saclarimi acik kullanirim evdeysem toplarim yemek yaparken icine dusmesin is yaparken gozumun onune gelmesin diye bide giydigim kiyafete gore karar veririm ama genelde aciktir duzdur.