Merhaba. Saçlarında kırık ya da yıpranma gibi bir durum yoksa kestirmene gerek yok bence. Zaten uzatmaya çalışmışsın daha sonra neden kestirdim ah diye pişmanlık duyacağını düşünüyorum.
Uzun saçı hala çok seviyorum ama gözüm ara sıra kısa saça da kayıyor ikisi arasında çok kaldım uzatmak için çok uğraştım şimdi kestirmek açıkçası çok zor geliyor bana
Gerçekler 😅 Uğraşacak birşey yok saç kendine kendine uzayan birşey, kestirsen bile bir kaç senede eski haline gelir zaten, asıl dert olan uzun saçla uğraşmak, bakması, yıkaması taraması başlı başına sorun, demode duruyor olması da cabası, kısa saç uzun saça nazaran kıyasla modern ve estetik duruyor
En İyi Cevaplar