Saçlarımı açınca erkeğe benziyorum sanırım, ne yapabilirim?

Başlıkta da dediğim gibi saçlarımı at kuyruğu ya da topuz gibi topladığım zaman gayet hoş ve tatli bir insan oluyorum. Ancak açıp serbest bıraktığım zaman saçlarını uzatmış bir erkek gibi görünüyorum. Sadece ben değil bunu ailemdekiler de söylüyorlar. Acaba bu neden olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada saçım aşırı seyrek ve ince telli acaba bu yüzden mi açtığımda öyle duruyor?
Saçlarımı açınca erkeğe benziyorum sanırım, ne yapabilirim?
Cevapla