Erkeklerin perma saç yaptırmasına asla karşı değilim. Şekil almayan ve bu konudan muzdarip olan erkekler yaptırabilir. Ancak herkese yakışıp yakışmaması konusunda bir şey diyemiyorum. Sonuçta kişinin yüz hatlarına, giyim tarzına göre yakışıp yakışmaması durumu değişebilir.
Mesela bu görseldeki kişiye permalı saç aşırı yakışmış. Kendisini düz saçla asla hayal edemiyorum.
Merhaba. Perma yapan erkekler illaki vardır. Yakısandq vardır, yakışmayanda fakat herkesin yüz hatlarına uygun olup yakışması şeklinde yapması daha mantıklı olur.
Yakışanda var, yakışmayanda. Yakışıyor veya yakışmıyor demek bana düşmez kişinin kendi zevki, isterse yapsın, istemezse de yapmasın. Olan var olmayan var😂
ben saça sonradan birşey yapılmasına karşıyım ben doğuştan külsarısı kıvırcığım ve böyle güzel yani genel saç boyasına falan da karşıyım ama görünüş olarak kişiden kişiye değişir