Bazı erkekler saçlarının yan kısımlarını kestirip, üst kısımlarına perma yaptırıyorlar. Erkeklere bu saç modelini hiç yakıştıramıyorum. Siz erkeklere perma modelini yakıştırıyor musunuz?
Erkeklerin saçlarına perma yaptırmasını nasıl buluyorsunuz?
Salak salak işlere girişiyorlar. Ulan senin saçın düz bırak öyle kalsın daha güzeldir. Kıvırcık düzleştirmeye çalışır. Herkes özgürdür biliyorum ama insan kendine uymayan bir şeyi yaparken daha da çirkinleşiyor.