Saçlarım baya uzadı artık kestirmeyi düşünüyorum sizce düz mi katlı kesim mi daha güzel?

Bu arada saçlarım sarı
Yüzüm tam yuvarlak değil bi tık uzun
Katlı kestirip önleri de iki tutam kahkül kestirmeyi düşünüyorum (kahkülleri toplanabilecek uzunlukta kestiririm tabi kestirirsem)
Bi yandan da kıyamıyorum hiç bu kadar uzun olmamıştı saçlarım
Nasıl olur kararsız kaldım kestireyim mi
Saçlarım baya uzadı artık kestirmeyi düşünüyorum sizce düz mi katlı kesim mi daha güzel?
Cevapla