👻👻 Bana hemen baldız saç modeleri önerin gelinin ablası olarak güzel olmam lazım ama kararsızım modeller konusunda nasıl yaptırsam hem şık hem güzel hem de göze batmamiş olurum 🥰🥰🥳🥳


5 temmuzda benimde kardeş yarım kuzenim evleniyor ve sağdıçım. Bu yüzden bende model arayışına girmiştim ve bu modelde karar kıldım. Belki size de fikir olur.

Merhabalar.
Bu saç modeli gayet, cici abartsız ve şıktır. Sizede yakışacağını düşünüyorum.

Böyle birşeyler olabilir mi acaba, sen her halinle güzelsin de 😃
Elbisen nasıl birşey ☺️
Güzel güzel 🤩
Cevap
9Cevap
Oha sizin de mi dugununuz var😂 önüm arkam sağım solum düğün.🤦♀️
Simsiz baldız mı olur, kesinlikle kafana yuzune boynuna falan
Sim dök
Siimm evet önemli detay 😂😂
dugun-telasi.com/zarif-abiye-sac-modelleri/ şu 1deki guzel
www.marieclaire.com.tr/abiye-sac-modelleri/ bir de Gigi Hadidinki guzel
İnceleyeyim bunları teşekkür ederim kuzusko😘
Düğün halini paylasırsın artık😬
Elbiseye göre değişir de senin kız kardeşin mi vardı anaaaa fkfkgfk
Öff ne meraklıymışsınız siz saç modellerine sjsjjsjsjsns at kuyruğu yap git Röyaaa en sevdiğim 😂😂
Kesinlikle abartılı bir model olmalı, yoksa gelinin "kız kardeşi" tanımına uymaz 😃😂
Neden ablandan daha güzel olmaya çalışıyorsun :) ahhh şu baldızlar yok mu şu baldızlar :)
Topuz yaptırabilirsin ama abartılı bir topuz olmalı.😄😊
Ben saç modeli önermekten de dayanılmaz biçimde nefret ediyorum nefffreeeeett.
Nefret etmediğin bir şey var mı acaba.
Şöyle dağınık güzel zarif bi topuz
At kuyruğu desem fazla mı sade🤪😂😂
Köprü deyınce😂😂😂😂😂
Altı üstüü muabbetı geldı aklımaa👻👻😂😂
Ahahahahahahahahaahh😂😂😂😂
Elbisene uygun bir saç yaptırmalısın:)
Goreseldeki çok hoş onu yap derim.
Gelin nasıl yapıyorsa sende öyle yap
Giyeceğin şeye göre değişir...
Çek takımları git
Sana herşey yakisir
Önermem
Maşalı topuz klasik
Bl simli
Kahküllü sac kestir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?