Sırf o istedi diye uzattığınız saçlarınızdan vazgeçermisiniz? Kısa saçları kestirmek kolaydır. En zoru uzun saçları kestirmek ve kıymak.. Sanırım ben asla kestirmem.
Evet yaşadım böyle bir şey kalçaya kadar uzun saçlarım vardı kestirmemi istedi neymiş kısa saç daha havalı duruyormuş beyefendi kısa saçı daha çok beğeniyormuş bunu günde en az 10 kere söylerdi ama ben yine de onun istediğini yapmadım kısa saçı sevmiyorum ne yaptıysa kestirmedim bence herkes kendine neyi yakıştırıyorsa öyle kullanmalı sevgili için saç kesmek saçma geliyor
Bu onun yapacağı bi tercih değil bunu istemek yerine aksine benim ne istediğimi nasıl hoşuma gittiğini sormalı eğer beni nazik bir dille ikna edip bi farklılık olsun diye böyle bir şey istiyorsa kestirme ihtimalim var fakat sırf o uzun saç istemediği için asla yapmam aksine inada binerim ama yine de pek sorun değil gibi
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu konuda çok vicdan yapıyorum ya o ben istedim ben beğeniyorum diye saçlarını uzattı çok da yakışıyor ama ben o istedi diye kestirmezdim kendimi çok suçlu hissediyorum bu konuda ama cidden kısa saç yakışmıyor. Gerçi o da seviyor saçlarımı ama istese de kestirmezdim bunu biliyorum
Sevgilimi kestirebiliyor muyuz? :) - Ben hayatta saçlarıma dokundurtmam. <3 Sevgilim bana saçlarını keser misin derse onu hiç dikkate almam. :) <3 Bu konuda psikopatlaşabilirim. :) Şimdi ben onun her dediğini yapacaksam yandım ben yandım :D
Nedenini sordun mu hiç? Ben olsam Kestirmezdim eşimle ben uzun saçlıyken tanıştık hiç kestimemi istemedi ben canlansın diye arada kestirdim yine de ara boy olarak ona da bişey dememişti açıkçası sevgilin eşin bile olsa kimse için istemediğin şekilde değişme bencee😊
Kestirmem kimsenin isteği üzerine bir değişiklik yapmam kendim istiyosam eğer memnun değilsem yaparım kendi kararlarımı kendim vercek yaşı çoktan geçtim oda saygı duymak zorunda ben nasıl rahat hissediyosam öyle olurum
Valla saçının uzunluğu kısalığından şikayetçi olan insan siz lösemi olsanız sizi bırakır gider ben size söyliyim. Bi kalıba sokarak sevecekse hadi yol alsın. tek bi söz vardır ya beni böyle sev ya da kapı orda.
Tabikide hayır kestirmem ben beğenen böyle beğenir uzun kısa saç tip giyiniş ile yargılamak değil buda cahilliktir bir insanin kalbi ve karakteri önemlidir benim düşüncem şahsen bu.😀🌼