Örgüyü hem saçım kısa iken hem uzunken sürekli deniyordum. Saç kısa iken örünce yüzü daha minyon daha şirin gösteriyor. Ama saç uzun iken örünce daha kadınsı ve daha güzel durduğu kesin.
Uzun sac bir cok model icin avantaj olsada kisa saclarda da bazi orguler örülebilir yakisma konusuna gelince kisinin yuz hatlari bence onemli bazi insanlara sac ormek yakismiyor diye düşünüyorum
En İyi Cevaplar