Arkadaşlarım sürekli farklı saç modelleri deniyorlar, bana da öneriyorlar ancak kendime düz saçı daha çok yakıştırıyorum sürekli de düzleştiririm. Israrlarına karşılık vermediğim için zevksiz olduğumu söylüyorlar. Bunun zevkle ilgisi var mı? Yakışmıyor işte bana :/
Sürekli düz saç kullanmam zevksiz olduğumu mu gösteriyor?
Ne kadar yakıştırırsan yakıştır İnsan bir yerde farklı bir şey görmek ister bu hem senin için hem de çevrendeki insanlar için geçerli bir durum tabii ki senin kendi düşüncen arkadaşlarının saygı duyması gerekiyor zevksizsin diyemeyiz ama zevkli de değilsin
Ben de genellikle düz saç kullanıyorum, bence hepsinden daha iyi.. Örgü modelleri vb. denediğimde rahat edemiyorum aynı zamanda kendi saçıma model yaparken zor oluyor. O yüzden özel günler dışında çok fazla uğraşmıyorum ben.
Sen kendin beğendiğin gibi yap, boşver arkadaşlarını 😌
Bende sürekli düzleştirici kullanırım hemde çok kabarık olduğu icin ilk yaptığımda 45 dakika uğraşıyorum 🤦🏻♀️ bana da kendi saçın daha iyi boşver diyorlar ama asla rahat edemiyorum mecbur düzleştiriyorum nasıl mutlu isen öyle yap sende ama arada maşa falan kullanabilirsin
Hayır böyle bir şey söz konusu dahi olamaz gadası. Çünkü sen zevksiz değilsin. Sana kendini mutlu hissettirecek saç modelini kullanmayı tercih ediyorsun.
Sürekli düz saç kullanman zevksizlik değil bir tercih.. Demek ki öyle seviyorsun ki öyle kullanıyorsun.
Bu konuda kimseye kulak asma. Canın düz saçmı istiyor, hemen saçlarını düzleştir. Dalgalı mı istiyor hemen öyle yap. Yani kısacası canın ne istiyorsa onu yap.
Kim ne diyebilir ki... Ha dediler mi, o zaman da umursama. Ama sana zevksizsin diyecek hakkı da onlara verme, mesafeni koru.
En rahat olduğun şekilde kullanmalısın bence. Hem daha sonra tarzında değişiklik yapmak istersen başka bir saç modeli yaparsın. Arkadaşların hep yaptığı için onlarda farklı görünmez ama sen değişiklik yaptığın anda direk göze çarpar daha çekici olur
Bence Herkes İkiside Güzel kimisine dalgalı yakışır yüzüne kimisine düz zevksizlikle hiç bir ilgisi yok insan kendini rahat güzel mutlu hissediyorsa sorun yoktur 🎈 🌸🌸
Asla Düz Saç Zevksiz Olduğun Anlamına Gelmez. Sen Kendini Nasıl Rahat İyi Hissediyorsan Öyle Ol. İnsanlara Çok Fazla Kulak Asma Bilirsin İnsanlar Herşeyi Eleştirir Önemli Olan Senin Tarzın Onların Düşüncesi Değil. Seni Sen Yapan Tarzındır Bunu Asla Unutma
Zevksizlik değil ama benimde saçım dümdüz olsa şekilyaomak daha kolay olur işte bir gün öndeki tutamlarini ör, birgün yarım yopla, at kuyruğu yap, değişik tokalar tak bu şekilde modeller yap.
Düz saç kullanman senin tercihin, ama birilerinin seni farklı şeyler yapmak adına olan ısrarı gereksiz. Kendin değişiklik yapmak istersen hafif su dalgası yapabilirsin mesela. Ama problem kesinlikle sende değil. 🦋
Ya ne bakıyorsun onlara, ona kalırsa ben yıkayıp kurutuyorum, çıkıyorum, kestirmekten başka birşey yapmam. Kuaförüm her gittiğimde saçların çok sağlıklı diyor. Bence düzleştirme sıklığını azalt, çok büyük bi iyilik yaparsın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Belki yakışıyordur ama sen farkında değilsindir. Birkaç sefer farklı şeyler dene ve sana öyle söyleyen arkadaşlarına sor. O şekilde anlarsın
Senin kendine yakıştırman daha önemli onlara hiç kulak asma. sürekli saç modeli değiştirmek zevkli olduklarını mı gösteriyormuş? Önemli olan saçını değiştirmek değil saç modelini taşıyabilmek bence.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Zevksizliğini değil sana düz saçın yakıştığını gösterir
Sürekli düz saçı kullanman düz saçı sevdiğini gösteriyor. İnsanların da sevdiğin bir şeyi yaptığın için sana zevksiz demeleri onların aptal olduğunu gösteriyor