Tercihiniz hangisinden yana olur?

Doğallıktan sadelikten yanayım. Sade şık ve her daim bakımlı saçlar...
Süsü püsü şatafatı severim. Girdiğim her ortamda saçlarımla dikkat çekerim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba.
Her zaman doğal görünümlü saçlarla daha mutlu oldum. Örgü veya topuz bu gibi modeller hiç bana göre değil.
Her zaman seçimim düz ve dalgalı saçtır.
#Лена
Cevap
5Cevap
Doğallık her zaman daha iyi daha kullanışlı ama yerine göre abartıladabilir
adam olsun da isterse kazıtsın. Adam lazım güvenebileceğim
Genel olarak sade saç modellerini tercih ederim, ama ortama göre değişebilir.
Sadelikten yanayız bence. Ya da diğeri ilgimizi çeksede son kararımız sade
Kızlarda doğal iyidir
Doğal ve sade her konuda güzeldir.
Doğal her zaman.
doğal saçlar
Sadelik
Sade iyidir iyi.
sade
Doğal
Doğal ve sade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?