Sizce hangisi daha hoş durur🤔👒
Katlı kesim👒
Düz kesim👒
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dalgalı saçlarda kesinlikle katlı kesim tercih edilmeli daha çok yakışıyor. Düz kesimi düz saçlılar çok güzele kullanıyor bence, ayrı bir havası var.
Katlı kesimleri çok daha fazla yakıştırıyorum.
Cevap
7Cevap
Fiziği güzel olan kadına her saç yakışıyor :D
kişiden kişiye değişir yakışma durumu yoksa iki modelde güzel
Katlı kesimi daha çok beğeniyorum.. Keyifli günler..
Her insanda aynı güzellikte dursa herkes aynı saç modeli ile gezerdi
Katlı kesim daha hoş duruyor :)
Düz daha şık ve hoş duruyor
Katlı seviyorum ben
duz ıyıdır .
Her ikiside hoş
Katlı tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar