Ben pek sevmiyorum. Bence itici bir görüntü oluyor. Ronaldo'ya yakışıyor o ayrı. adama her şey yakışıyor. :D


Ben erkeklerin saçlarında çizik sevmiyorum. Orta ve uzun karışımı saç boylarını genelde çok beğeniyorum. Çok uzun saçları değil de üstten toplanıp yanları ve altı aldıkları saç modelleri de çok hoş. 🌸
Cevap
8Cevap
Eskidendi ama sende en abez olanı koymuşsun buraya Ronaldo'nun bir sürü çizikli yakışıklı hali var bula bula bunu mu buldun?
Saçlarda itici duruyor. Bence kaşa çizik atınca karizma katar. Her erkeğe değil tabi ki.
15 yaşında ve ergen olsam karizma olurdu evet ama 30 yaşında asla..
Bir Ronaldo'ya bir de Erkek çocuklarına yakıştırıyorum.
itici..
yol yapım çalışması var gibi. İTİCİ
Eskiden modaydı şimdi keko oldu
İtici ve gereksiz
İtci
İtici
Gereksiz bir süs
Çok itici
Söz konusu Cristiano ise kesin çekicilik katar.
Bana göre itici
Çok itici duruyor
Korkunç 😑
İtici
İtici
Sevmem.
İtici
İtici
gereksiz
Değişir
İtici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?