Saç Bakım Seyrek saçlar erkekleri itici mi gösteriyor sizce? Minirea Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Genç yaşta şakakları açılmış erkekler itici mi görünüyor? Seyrek saçlar erkekleri itici mi gösteriyor sizce? Cevapla Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Saç Bakım konusunda 4,4b cevap paylaştı. Hayır gadası bence gayet iyi gösteriyor 0 0 Yorumla
GalibaBenSuu Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 42% +1 yıl Kadınlarında saçları seyrek olabilir. Erkekler evlendikten sonra sormuyor ama kadınlarda dert etmez sanırım ama ben kendi dengim birini isterim. :/ 1 0 Yorumla
Acar25 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 31% +1 yıl Tam olmasada biraz etkiliyor. Günümüz uzun saç meraklısı olmuş. 0 0 Yorumla
darkleyl96 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 911 cevap paylaştı. İtici değil sadece görüntüyü bozar bu da genelde elde olmaz o yüzden konuşmak düşmez 0 0 Yorumla
damlaselinselinsel Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Itici degil ama genc gozukmeyi engelliyor bence dolgun sacli kadinlarin daha cekici gelmesi gib8 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Fotograftakinde bir sey yok. Sakaklarda hafif acilma bence onemsiz. Ama ciddi kellesme varsa o kotu. 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 924 cevap paylaştı. hayır göstermez 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Hayır gadası bence gayet iyi gösteriyor
Kadınlarında saçları seyrek olabilir. Erkekler evlendikten sonra sormuyor ama kadınlarda dert etmez sanırım ama ben kendi dengim birini isterim. :/
Tam olmasada biraz etkiliyor. Günümüz uzun saç meraklısı olmuş.
İtici değil sadece görüntüyü bozar bu da genelde elde olmaz o yüzden konuşmak düşmez
Itici degil ama genc gozukmeyi engelliyor bence dolgun sacli kadinlarin daha cekici gelmesi gib8
Fotograftakinde bir sey yok. Sakaklarda hafif acilma bence onemsiz. Ama ciddi kellesme varsa o kotu.
Saç ektirmek gerek :))
Doğuştan seyrek saçlıyım çok kötü birsey ya
Benımde acılmıs kansk sevmeyen sevmesın
Hayır. Kalbi seyrek olanlar itici asıl.
Jhonyy sins gibi gezmekten iyidir
Hayır
haylr
Ayyy evettt.
Olabilir
Yakışmayabiliyor.
bana fark etmez :D
hayır göstermez
yok be
İçi güzel olsun
Sence nasıl?
Kelim ben kel
Evet biraz
Yoook
Benimki sık saç