Agalar yapın yaptırın düşüyoruz böyle saçı olan erkeklere 😪


Hiç hoşlanmam. Benden uzak dur diyor bu bana. Ama tabi saçına göre de değerlendirmemek lazım. Ama bu tarz giyinen biri de nasıl biri ortada aslında.
Saçına bak kıyafetine değil
Hm bu tip erkek değilse belki olabilir ama ben uzun saç erkekte çok seksi buluyorum.
Cevap
14Cevap
Sen daha Ergensin çocuksun evladım normaldir düşmeniz az daha geliş bir genç kızlıkta ilerle olgunlaşman lazım.
.
At hırsızı saç şekline düştüğünden büyüyünce utanacaksin..
30-35 yaşında ki bir amcaya göre ergenim evet
30 -35 yaşında değilim ezbere konuşma
Yazıyo amca
Bilmem haberin var mı 😂
29 yaşındayım
Doğru değil o
Amca deyip durma sinirim bozuluyor
bu adama ben bile düşerim, erkek ya erkek.
Sonunda tanıyan biri çıktı 😂
Resme 5 saniye bakınca içinizden "çal keke çal" diyorsunuz.
Kişisine göre değişiyor, kimine çok iyi gidiyor, kimine de yakışmıyor.
Hayır yakışmıyor bence. Ben bu tarz saç modelini pek yakıştıramıyorum. Uzak durulması gereken bir saç modeli bana göre. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Herkesin zevkleri ve beğendikleri şeyler farklıdır.
Herkesin saç tipi ve kafa şekli aynı değil, aynı zamanda herkesin yüzü ve tipi de aynı değil. Yakışan var yakışmayan var.
Bu adama yakışmış ama bundan çok daha iyi saç stilleri var daha uzun ve güzel saç modelleri öneririm. Tarzını sevmedim.
Zaten nerde değişik saçma sapan tipler varsa mıknatıs gibi onları çekiyorsunuz
Ya ne alaka ne alaka saçtan bahsediyorum ben böyle saçı olan biri keko olmak zorunda değil ayrıca ne elit erkekler var bu saç stilene sahip olan
Yoo gayet keko. Sıfır bir izleyen kim varsa onlar başlattı bunu. Bu saç stiline sahip bir tane normal kişi görmedim
Ben gördüm ama napıcaz
Ayrıca saça göre yargılamak ne kadar cahilce
Evet ama %98 haklı olduğumu sende biliyorsun (:
Yakışana yakışır. Merhaba konuyla alakası yok rahatsız ediyorum seni sence benim yüzüm nasıl profil fotoğrafıma bakıp karşı cins olarak yorumlar mısın eleştiriye açığım 24 yaşındayım :)
Evet ama kekolar sık kullandığı için bu saçı yapınca keko sanilanlar oluyo
Evet aslında kekoluk karakterle konuşma tarzı ve giyinisle alakalidır saçla bir alakası yook
Keko seven bir hanım kızımız daha
Ya böyle saçı olan herkes keko olmak zorunda mı ne saçmalıyorsunuz siz
Bu kimdi ya hayri mi bu
Cio baba
Hayır keko gibi gösteriyor
Normal keko saçı çünkü bu sdfkosds
leş yakışmıyor keko gibi
hayır, kötü görünüyor.
Dızo modeli değil mi bu. d
Sadece cihangir aşkıma yakışıyor
isterse uzi ceksin onu patlatmak g. t ister
Serseri diyorlar bize 15 yıldır
Sadece bu adama yakışıyor bence
Kusarken eğilmedir o ya düşme değildir..
Cok krooo buluyyorum bu modeli..
Niğde bulandırıcı😭
Hayır yakissa bile hepsine yakismiyor
Yuzu daha uzun gosterdiginden yakışıyor
Bu ne ya, at hırsızı gibi
Yok be bazılarında gerçekten çekici duruyo
Bu utanmaz, adamdaki kornaya benziyor, tekin aralın çizdiği, sor bakiim atları nereye saklamış😆😆😆
Keko
Evet öyle geçiyo😂
en yakışıklı erkek yapsa yakışmaz bu ne mk keko.
Bu ne ak
Hayır yakışmıyor
Yakışmıyor
keko işi
Hiç hoş değil bence.
apaçiyse yakışır
Ben yakıştırmıyorum
Yakışmıyor
hayır
Doğru valla
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?