Ben saçlarımı neredeyse hiç toplamam çünkü kendime yakıştıramıyorum. Salık bırakınca nedense kendime daha çok yakıştırıyorum. Size toplu saç mı, yoksa salık saç mı daha çok yakışıyor?
Saçlarınızı toplayınca size yakışıyor mu, yoksa salık saç modeli mi daha çok yakışıyor?
Toplu saç daha çok yakışıyor. Ne zaman saçımı toplasam birileri yakıştığını söylüyor. Salık saç da daha gösterişli. Saçımı salık bırakıp aksesuar gibi kullanmaktan hoşlanıyorum.
Saclarimi salinca kendimi cirkin hissediyorum sacim zaten duz ve seyrek ama maşa ile dalga yaparsam yakıştırıyorum normalde toplayinca yuzum daha yuvarlak duruyor kendimi oyle daha iyi hissediyorum..