Saçlarınızı toplamak size yakışıyor mu, yoksa salık saç modeli mi daha çok tercihiniz?


Gördüğüm kadarıyla toplu saçlar çok daha fazla kadına, salık saçlar da ancak bazı kadınlara yakışıyor.
Şunu kime sorsam ikiside iyi diyor ama tercihim salık genelde
Cevap
2Cevap
Evet balerin gibi oluyorum
Ama ben genelde salaş topuz yaparm
Daha pratik
Saçımı toplamıyorum
Yakışıyor ama genelde açarım. Aslında bu aralar hep topluyorum
Bence salık saç daha güzel ve çekici görünüyor
açık tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar