Erkeklerin saç modelinin yanlarına çizik attırmasını hoş buluyor musunuz?

Aynı böyle görseldeki gibi, anketlerin saç modelinin yanlarına çizik attırmasını çekici buluyor musunuz?
Bana oldukça itici geliyor, söylemeden geçemeyeçğim.
Erkeklerin saç modelinin yanlarına çizik attırmasını hoş buluyor musunuz?
Erkeklerin saç modelinin yanlarına çizik attırmasını hoş buluyor musunuz?
Cevapla