Ünlü şarkıcı Halsey saçlarını kazıttı ve dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Beğenenler olduğu kadar beğenmeyenler de var. Saçlarını kazıtan Halsey'i nasıl buldunuz, kadınların saçlarını kazıtması öz güven göstergesi mi? 


Özgüven ile alakalı değil kadın olsam benim de tipim böyle olsa saçını nasıl yaparsan yap yakışır. Bu biraz şans ile alakalı. Genetik olarak şanslıysan tipin ve kafa yağın müsaitse şahsen ben ömür boyu böyle gezebilirdim

Cevap
39Cevap
Bu kadın ünlü reklam için yaptı bence gadası. Kimse bu kadına özenip saçlarını kazıtmaz.
Çok yakışmış.
Bak beğenip beğenmemele alakası yok ama ne alakası var özgüvenin bu kızı da tanımıyorum ha ama ozgüvenle alakası olduğunu düşünmüyorum yani
Kendini karşı cinse benzetmekmi özgüven?
Hiç olmasın o zaman
Acaba neden yapmış ki dikkat çekmek için mi?
Ya arkadaşlar Halsey’in gündem olmak için çabalamaya ihtiyacı mı var sjsks Allah aşkınıza saçmalamayın CANI İSTEMİŞ KAZITMIŞ bu kadar.
Her haliyle tatlı bence ✩
Kadın güzel ve saça ihtiyacı yok. Yakışmış bence baya. Zaten uzun saça mahkum olanlae eleştircek, ben destekciyim
Işık veya filtreden mi bilmem Kazınmış hali çok daha güzel, sanki çocuksuluktan kadınsılığa geçiş yapmış gibi, Beğendim...
insanları dış görünüşüne göre yadırgamamak lazım benim saçım uzun mesela dazlak yapsam kime ne? heskes bu konuda saygılı olsa keşke
O kadar tatlı yüz hatlarına sahip ki saçı var yok belli değil. Zaten kısa saç seviyor, daha önce de saçları subay tıraşı gibiydi...
En kısa halim omuzlarımdaydı. O dönem gerildim kestirdiğim için. Şu sıra belimde, daha kısasını düşünemiyorum bile :/
Tanımıyorum kendisini. kazıtınca daha güzel olmuş.😄
Halsey bu ara çok yapmacık ve şov yapıyor gibi geliyor bana
"Kadınlar uzun saçlı olur" algısını kırmak için güzel bir hareket. Çokta yakışmış. Yüzü güzel olunca insanın her şey yakışıyor. 🌺
Ben yapsam patatese benzerim. Millet yapınca tarz oluyor.
Söz konusu kadın halsey! Çok yakışmış. Kafa şekli önemli herkese uygun değil
Almanyada çok kazıtıyorlar son dönemde. Güzel kızlara yakışıyor
Bir sey gostergesi olmak zorunda degil. Canı istemis kesmis de olabilir.
Bence daha güzel olmuş, özgüven yüksekliği olabilirde olmayabilirde ama bence özgüven yüksekliği.
Tipe bak ya tsk ya yazalım gelsin er olarak başlasın :D
Niye kazitmiski? Siyah sacda bu ara yakismamis ona daha cok sarisin bir renk yakisir
Kadın duruşundan güzelliğinden hiçbirşey kaybetmediği gibi birde karizma olmuş👍
Kadın her zaman kadindir 🙏🙏🙏🙏 saça başa bakmaz bakilmaz
cesurca, bi kadın için cok yerinde bi özgüven göstergesi. bu arada kellik yakışmış:D
Bence güzel falan olmamis, özgüven göstergesinden cok bunalim göstergesi bence ama halsey zaten sabah aksam yeni seyler deneyen bir kadin o yüzden onun icin bi "farklilik" olmus diyorum.
Pek beğenmedim ama saygı duyarım kendini böyle rahat hiss ediyor demekki
Bence degil. sevmiyorum kadinlarda bu sac modelini. cesaretle de alakasi oldugunu dusunmiyorum
Zaten onceden de sacini kısa kullanıyodu yeni değil
Güzel olmuş kadın dediğin saçtan ibaret midir sadece
Aslında özgüven gösterisi çünkü sadece güzel kızlara yakışıyor
Saçma bir dikkat çekme gösterisi...
Pişman olacak saçını kazıtan her kadın kısa vadede.
Her haliyle kendini sevmesi , kendiyle barışık insanları severim.
İnsanların baskısı altında kalmayan cesur bir insan!
Kadın her haliyle çok güzel biri, ne yapsa yakışanlardan.
özgüven mi bence ön plana çıkma çabası.
Kadın her haliyle güzel
Güzel'e ne yakışmaz..
Bu kadın bir harika ya
Üzmüşler kızcağızı 😐 çok kırgın demek ki...
Güzel olmuş, bir daha olmasın.😃
Kötü.. aciz kadın mı olur...
Kazıtmış hali daha karizmatik olmuş 😄
olmamış.
Halsey her haliyle çok güzel 👌
Pek bir ilgimi çekmedi.
Karım olur kendisi💅🏻💅🏻
Bu kadın çirkin olamaz su güzelliğe bakarmısın
Evet her halimle güzelim mesajı bu
Degisim iyidir
Çok yakışıklı olmuş 😄😂
Fotografta
Uzundan daha çok yakışıyor.
Özgüven göstergesi olur ya da olmaz kötü duruyor.
Manyak yakışmış hatun olsam veririm
Tanrı bunu boş zamanında özenle yaratmış
Evet ozguven ve cesaret gostergesi
Ben saçma buluyorum şahsen
Şapmış şeker olmuş...
Bayiliyorum bu kadinin her haline ❣️
Aynı kız mı bu ikisinin yüzü farklı
çok gereksiz bi eylem
Çok yakışmış valla
Kesinlikle 😃
Bence olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?