Saç Bakım Yaz aylarında saç şekillendirmenin en zor yanı sence hangisi? (Sayfa 8) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3455 Yaz aylarında saç şekillendirmenin en zor yanı sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 89 kişi beğendi
kelebeklerruyada11 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Genelde yüzümü yıkar çıkarım uğraşmak zor 0 0 Yorumla
Winterandflowers Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Saçlar kuruyor veya yağlanıyor ama dyson var şükür 0 0 Yorumla
milenakafka7 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Hava çok sıcak , beden yıpranıyor tabi ki saçta. 0 0 Yorumla
ZevkVermekKeyiflidir Takip Et Xper 4 Yaş: 102 +1 yıl Nemden dolayı saçlarım kabarıyordu teşekkür ederim 0 0 Yorumla
BenHayırDiyorum Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl kıvırcık sacın şekillendirmesi yaz kıs zor kjhg 0 0 Yorumla
gokce_nur Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Artık uğraşamamaya karar verdim 😂 0 1 Yorumla oski35 +1 yıl Neden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
216Cevap
Sıcak havalarda saçım asla şeklini koruyamıyor
Sıcaklar varken en guzeli kisa saç
A şoklu diye düşündüm ama
Genelde yüzümü yıkar çıkarım uğraşmak zor
Ne kadar uğraşırsan uğraş nemden bozulur
Askerde insanın saçı değişiyor
Tembel insanlar için gayet açık
Sanırım nemden dolayı saç şekillendirmek zor
Nemden dolayı çabuk bozulması
saçlarıma sürekli olarak bakım yaparım
Bırak dagınık kalsınnnn :)
Cabuk yaglanmadan dolayı olabiliyor
Bırakın doğal kalsın hep bir şekil şükul
Saçlar kuruyor veya yağlanıyor ama dyson var şükür
Sürekli duş almak zorunda kalmak
Düzleşmiş saç apartmandan çıkana kadar kabarıyor
Sorun yok asker tıraşı olun
Güzel bilgiler teşekkür ederim
Bakım yapmak sart. Yoksa saçlara elveda
Sıcak olması ne yapsan yapışıyor yağlanıyor
Hava çok sıcak , beden yıpranıyor tabi ki saçta.
Uzun saçım yok maalesef, olsaydı düşünürdüm
Ev topuzu der noktayı koyarım
Saçlarla başımız dertte ya
SAç şekillendirmeye ihtiyacım yok ki.
Evet ya çok yakışıyorlar evet
Annemin sacini ben taraarim
Nemden dolayı saçlarım kabarıyordu teşekkür ederim
Saç şekillendirmem moruk doğalım moruk
Saçlarım yapış yapış oluyor sanki
Hemen terlemek ve bozulmasi
Şekil vermiyorum. Gerke yok
Güneşten gelen auv ışınları..
Nemli kuru saçlar, başa hep bela.
benim saç sorunu olmadığı için bilemeyecem.
Aslında hepsi de diyebilirim
Bencede öyle yapılmamalııııııııı
Artan nem saç şekillenmesini kesinlikle bozuyor
En zoru havaların ısınmasıdır.
Tuzlu su deyince saç bir garip oluyor
kıvırcık sacın şekillendirmesi yaz kıs zor kjhg
Yaz ayında saç sekildendirilemez zor bir durum.
Saçın çabuk kuruması malesef
denizin saçları mahvetmesi🤦🏻♀️
En iyisi Dyson bence yani
Evet yaa çok sinir bosucu
Kesinlikle sıcaklık diyorum
Artık uğraşamamaya karar verdim 😂
Neden
bence çoğunluk yanıldı :)
D tabiki de böyle onu seçerim
Deniz kum güneş bunlar saçı hemen bozuyor🤦♀️
Benim saçlar hep kısa sorun yok
A bence çok zor oluyor :(
Bence bu cunku deniz kum yıpratır saçları
Sprey kullanın daha şekilli durur
Kötü şampuanlar kullanmak.
Ütülemek çok sıcak oluyor
Kuruyunca uğraştırıyor bence
Guzel paylasim olmus begendim
saç köpüğüyle kabarmayı engelleyebilirsiniz