Saçlarımı kestirmek istiyorum ama yakışmaz diye korkuyorum, ne önerirsiniz?

Selam arkadaşlar öncelikle 2 yıldır uzattığım belime kadar gelen saçlarımı omuz hizamda kestirmek istiyorum ama yakışmaz, pişman olurum diye korkuyorum. Saçlarım tam düz değil arada hafif dalgalı saçlar da var. İnce telli değil ama kalın telli de değil. Dipten çıkan saçlarım da çok kabarıyo ve dalgalı dalgalı. Ama artık dipten dipten çıkan saçlarım böyle kıvırcık kalın telli çıkıyo ve naparsam yapıyım bir türlü kabarıklığı gideremiyorum. Saçlarımı kestirsem dipten çıkan kısa, kalın telli ve kıvırcıklığı gider mi çünkü oldukça kötü görünüyo. Veya bu kabarıklığı gidermem için ne yapmam gerektiğini bilen var mı?
Saçlarımı kestirmek istiyorum ama yakışmaz diye korkuyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla