Normalde kendimi gerçekten yakışıklı buluyorum saçlarım kumral çeneme falan geliyordu o zamanlar kendimi çok beğeniyordum. kızlardan çıkma teklifi aldığım da çok oldu.
sokakta kızlar hep bakıyordu bu arada ben genelde kızlara bakmam bunun sebebi biraz utangaçlık ve rahatsız etmeme arzusu neyse arkadaşlar çok uzattim.
saçlarımı karantinada stresten bende kestirdim aşırı tipsiz oldum şapka bir nebze kurtariyor ama hala kötü 14 mayısta sıfıra vurdum şu an 2 cm falan oldu sizce ne zaman uzar ve kısa saç yakışmayan erkek tipsiz midir sizce?
teşekkür ederim :)
sokakta kızlar hep bakıyordu bu arada ben genelde kızlara bakmam bunun sebebi biraz utangaçlık ve rahatsız etmeme arzusu neyse arkadaşlar çok uzattim.
saçlarımı karantinada stresten bende kestirdim aşırı tipsiz oldum şapka bir nebze kurtariyor ama hala kötü 14 mayısta sıfıra vurdum şu an 2 cm falan oldu sizce ne zaman uzar ve kısa saç yakışmayan erkek tipsiz midir sizce?
teşekkür ederim :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar