Normalde de kabarık saçım var ama kestirince daha da kabardı. Ne yapmalıyım?

Normalde de kabarık saçım var  ama kestirince daha da kabardı. Ne yapmalıyım?
Geçenlerde saçlarımı yaklaşık omuz hizasında kestirdim. Normalde de kabarık saçım var daha da kabardı. Ne yapmalıyım?
Normalde de kabarık saçım var ama kestirince daha da kabardı. Ne yapmalıyım?
Cevapla