AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Kişiye göre değişir kısa saçın çok yakistigi bayanlarda var
Kısa saç da güzel ama uzun daha güzel neden bilmiyorum
Ne çık uzun ne çok. Minyon ne siyah ne kahve saçlı ne biliyim ortası olsun ya
insan olan ve iyi kalpli, olan her kadın çekiciidir. kadınlar çiçektir.
Bence uzun ama her erkeğe göre değişir bu. Kimi kadına kısa yakışır kimine uzun
Sana kısa saç kesmez gitmez, bir garip durur. Favorim kakullu küt saçtır :)
Düz ve uzun saçlı kadınlar diyorum. Kısa saç her kadına yakışmaz, en ufak bir hatada çok erkeksi durabilir.
kısa saçın nadir artılarından biri bakımının ve ya fönlemesinin falan kolay olmasıdır. onun dışında bir bayan uzun saçlı olmalıdır diye düşünüyorum. erkekte de kısa saç iyi gibidir. erkeği dinç gösterir, farkedersiniz.
Kendine nasıl yakışıyorsa öyle olmalı. Kimi uzun saç da bazı kızlarda güzel durmaz. Kısa saç da güzel fikrimce
Ben minyon olduğum için minyonlar 1-0 öndedir diyorum.
Omuzların biraz altı ideal bele kadar gelirse itici olur benim için
allam keske uzun ve sarı olsaydım da işte kader böyleymiş
Kadin dedigin uzun sacli olur. Ne o erkek gibi kisa kisa..
Bele kadar uzanan saclar gayet iyi bence bu yuzden kestirmicem kesinlikle boyle iyi :D
Cevap vermek için geldiydim ama kararsız kaldım şimdi :/
Bence değişken.
Bazen uzun, bazen kısa. Değişen kadın iyidir, cazibesini yitirmez erkeğin gözünde.
Nedense kısa saç olmazsa bakmaya bile tenezzül etmem
Yolda uzun saçlı bir kız gördüm saçları baya güzeldi az hızlandım yüzünü görmek için görmez olaydım🙄🙄
FkglujgjI😀
Niye çirkin miydi? Ben güzelim ama 😂
100 yaşındaki nenem bile daha güzel sjjsjjs
Allahtan yüzü güzel değil güzel olsa ortadan çatlayacaktın 😂resmen bu kadar dalga geçtiğine göre
Bakımlı ve doğal bir görünüm yakaladıktan sonra kısa saç da uzun da kadını daha güzel gösterir.
Kısa saç olucak birde gözlük oldumu tamamdır evlenmeye kadar giderim :D
Saçlar;
-Bakımlı,
-Parlak,
-Güçlü
ise uzun.
Kişi,
35'inin üstünde ise kısa.
Uzun saçlı olmalı ama bazılarına da küt saç yakışmıyor değil
bence uzun saçlı olmalı hatta beline kadar uzun olanlar çok çekici oluyor
Minyon, sari tercihim ama sacta her renk olur. Yeter ki uzun ve dumduz olsun.
Siyah olsun uzun olsun düz olsun bele kadar olsun benım olsun tekerleme gıbı oldu ay bana bıseyler oldu :D
Yüz şekline göre değişiyor
Bakımlı olması daha önemli
Ama ben kısa saçlıyım😅
kısa da olsa bakımlı ve dalgalı olmalı. saçlar savrulmalı rüzgarda...
Memlekette uzun kadın bulamıyoruz ki. Alayı gtten bacak
Bizde adam bulamyrz adam npcz hepsi sapık?
Sen niye gocundun. Sormuşsun fikrimizi söyledik
Hakaret edemsn çünkü kimseye yazdklrna dikkat et
Al işte buda bücür çıktı. Hemde aklı kıt.
Senle mi uğraşıcm 28 yaşında gelmiş sn adamlk adına bir şey öğrenmemşsn yazık çok yazık üzüldüm
Hadi git yat evladım. Sütünü içmeyi unutma belki boyun atar
Bazılarına kısa saç cidden yakışıyor ama genel tercihim uzun saçtan yana.
Erkeklerin uzun sac fantazisi var uzun diyeceklerdir muhtemelen...
Yakıştığına göre değişir
Kişiden kişiye değişir bence
Değişir o bütünüyle değerlendirmek gerek
Boy da uzun ise , evet
Seksiliğin saçla alakası yok bence
erkekte sakal neyse kadında da uzun saç öyle işte
seksilik saç uzunluğundan bağımsız bir şey
Uzun saçım olunca hissi bile farklılaşıyo.
minyon kıvırcık saç al kollarının altına gez dünyayı mis :D
%99 oranında uzuuun saçı bayanlara daha çok yakıştırdığımı rahatlıkla söyleyebilirim.
Genelde uzun saç seviliyor ama başı tam yuvarlak ise ya da yüzü düzgün ise kütte yakışıyor
bir kızda saça çok önem veririm o yüzden uzun diyorum
O saçları koklayarak uyuyacaksınız.
Minyonsa bir sıfır geridedir
Saçlarla 1-0 ı kapatır 😀Ayrıca hep dikkat etmişimdir yakışıklı erkeklerin yanında minyon kızlar var
Kısa olmaktan aslında hiç memnun değilsin ama yakışıklı erkeklerin yanında minyon kızların olmasıyla kendini avutuyorsun :D anladığım bu
160 ım memnunum 😀Yüz güzelliği ve saçlar önemli benim için bende fazlasıyla onlar var. Uzun kızları gerçekten beğenmiyorum. Kapı gibiler senin boyun kaç.
1.69 :D gayet de memnunum kısalara yukarıdan bakmak güzel bir his bence fkskfkskd
O kadar uzun değilmişsin 173 falan sandım bir an bence siz minyonları kıskanıyorsunuz güzel oldukları için 😂 Sadece boylada güzel olunmuyor ki 😀
Her minyon güzel mi be sana bir çarparım burdan 10 cm daha kısalırsın bak fjakfjwnfkanfajdnwnf
Hahaa vallahi kıskanıyorsun😂
Neyini kıskanayım Allah'a şükrediyorum kısa olsam kilolarım daha çok öne çıkar boyum toplu gösteriyor beni :D
Minyonum ama zayıfım ne alaka😀
İşte kilo aldığın an minyon olduğuna lanet okuyacaksın :D
Kapı gibi olmaktan iyidir kilomu korurum ben
Maşallah egon da senin gibi minyon olsa ya keşke 😂
Asıl sen egolusun 😂boyunla övünüp duruyorsunda ondan diyorum
Sorduğun soruya bir dönüp baksana canım sen :D resssmen ego tatmini için sormuşsun resssmen
Ayrıca 155 değilim 160 ım ben sürekli çok kısaymışım gibi dalga geçip durmam komik 9 cm için 😂Ne uzunlar gördüm de suratları sevimsiz
Hayır görende seni 174 falan sanar
Ha 1.69 ha 1.74 çok da bir fark yok en azından kısa kategorisinde sayılmıyorum ya. Neyse baaayyy 😂
Bay bay egoist 😂Ben zaten uzun sevmiyorum uzun olmak erkeklerde güzel yinede herkesin zevki farklıdır. Hadi byy 😂
İntihar etmeli bence 😅
Alın bunu burdan😒
Uzun ama bakımsız ise bir zahmet kısa olsun :)
uzun seviyorum ama uzatamiyorum
Omuz hizası seviyorum
omuza kadar olan sac hem guzel hem bakimli gözukur
Kısa yakışan da var ama uzun en güzeli.
Uzun saçlı olmasını seviyorum :)
Herkesin yüzü farklı tabii, yakışma şekli.
Kadın dediğin uzun saçlı olur
Ben iki üç yıldır kısaya taktım gibi
Hangisi yakışıyorsa :)
Bence uzun sacli erkekler de daha cekici..
tabıkıde uzun saç o ne ole cansever gıbı ak :D
Uzun saç daha güzel, küt saç herkeste iyi durmuyor
Uzun saçlılar daha iyidir