Evet saçlar uzun olunca agresiflik ve asilik biraz daha artıyor. Peki ya kısa saç? Sadece şirin mi? Sadece tatlı mı?Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...Sizlerin düşünceleriniz neler? #benkendall#saçbakım#KizlarSoruyor
Uzun saçlı kızlar kısa saçlı kızlardan daha mı seksidir?
Saçlarım hep uzundu. Geçen sene belimi de geçmiş kadar uzun saçlarımı küt olarak çene hizasında falan kestirdim. Önleri uzun arkaları kısa modelden yaptırdım. Çok zor bir karardı ama kesilen saçı postiş yaptırdım beğenmezsem kullanırım dedim. Hiç tahmin etmediğim kadar güzel oldu. Bir süre uzadığında bile kısalttırdım ama şimdi tekrar uzatmayı düşünüyorum. Yakıştıktan sonra ikisi de güzel bence ama uzun saça alışkın birisi için kısa saç çok sade geliyor. Uzun saçı bir sürü şekilde toplayıp şekilden şekile sokabiliyorsun sonuçta.
Uzun saç köylü güzelliğinin bir simgesidir. Sakın köylü kızlarını küçümsediğimi zannetme. Niye uzatır, çünki köyde o saçlara gerek keserek, gerek tarayacak bir kuaför yoktur. Ama modern dünyada kısa saç bayanı di namik gösterir, güzel boynunu görenlerin iştahı kabarır, özetle kısa saç kadına bir tarz verir. Erkeklerin işinide kolaylaştırır Sevgilisinin boynunu öpüp diliyle yumuşaklık kontrolü yaparken uzun saçı açıp arasına girmek zor.
Cogu erkek uzun sac seviyor nedeni sanirim daha cok kadinsi gozuktugu icin ben kendime hep kisa saci yakistirmisimdir hepde oyle kalacak yani erkekler uzun sac begeniyor diye degistirecek degilim 😂 Ayrica kadinlarin cogu uzun sacli erkeklere bayilir bunun bilimsel aciklamasi varmidir bilemiyorum ama kendimde kisa sac erkekde uzun sac severim 😂 (veya sacsiz) #yahepyahic
Uzun sac candir kisa sac cok yogun bir seks hayatinin isareti olsrak degerlendirilebilir, yatak dus yatak dus yatak dus gibi yanii ama sadece gorsellikse soru yakisana yakisir,, ben kadinin uzun saclisini ve isvelisini severim sahsen :)
Uzun ya da kısa açıkçası ikisininde macerası ayrı olur tabii saç önemli değil boyatılır minyon derken de tabii çok ufak değil 1.60 ve üstü çok ideal olur bence uzun olmasa da olur yanii bence :)
son zamanlarda dısarda görüyom ben basen. yandan bakıyon bildiğin erkek. önden bakıyon yok dıyon kızmıs bu bıde dönuyon arkadan bakıyon ne idüğü belirsz anasını sattımının kızları
küt saçlar da çok durur ama her yüz tipine uygun olmamalı. uzun saçlar sizlerde her zaman daha hoş ve güzel. sizlerde daha farklı modeller yapabiliyorsunuz. sizin içinde uzun saç daha cazip olmalı
Saçın uzun olması güzel ama bakacaksın. Ben kendimi bildim bileli hep uzun saçlıyımdır değişiklik sevmediğim tek unsur saçımın boyu bir kere kestirdim uzayana kadar kendime küfrettim
ya şimdii yukardaki resimde yakışmışta kişiye göre değişir insana yakışıyorsa olur tabide ben okadarda takmazdım gönül çelendeki kel kız bir dönemin erkeklerinin aklını başından almıştır bence
Hay bin kunduz :) Sevilenin saçı, sevilmeye değecek saç, kısa ya da uzun hiç fark etmiyor. Her saç her insanda iyi duracak diye bir kaide yok nihayetinde.
Ben uzun saç seviyorum ama hep kısa kestiyorum. Alışkanlık olmuş uzatamıyorum. Kısa da daha iyi durur sanırım bende. Erkekler kısa saçlıları daha seksi bulur genelde.
Kadın uzun saçlı daha feminendir. Kadının bir nevi fabrika ayarıdır uzun saç. Bereket, anaçlık, sağlık işaretidir çoğu zaman o bakımdan up uzun saçlar, etli dudaklar, inci gibi dişler ve içleri pırıldayan gözler ;)
Evet bakımı zordur meşefkatlidir ama görüntüsü daha kadınsıdır kesinlikle. Aynı şekilde saçların ve tırnakların çabuk uzaması parlak olması cildin parlak ve orantılı bir şekilde yağlı olması vs hep hormonel ve sağlık işaretleridir.
Tipe göre değişir. Yakışan kısa saç da var yakışan uzun saç da
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
uzun sağlıklı saçları severim ama minyon insanları uzun saç çok basık gösteriyor bence. muhtemelen sende öylesin ve saçlarına kıyamazsın ama benim görüşüm bu yönde 😊 eminim yine de güzelsindir
zaten boyun çok kısa değil bence ama normalden kısa. uzun saçların da çok güzeldir belki 😊 sadece bu benim düşüncem, basık göstermesi de bir yana bırakılsa boyunun yarısı saç gibi olabilir özellikle beline kadar uzunsa o saçlar 😑