Gece yatarken saçlar toplanmalı mı, yoksa salık mı bırakılmalı?

Gece yatarken saçlarımı örüp, öyle yatıyorum. Fakat merak ettim, saçlar gece yatarken toplanmalı mı, yoksa salık mı bırakılmalı?
Gece yatarken saçlar toplanmalı mı, yoksa salık mı bırakılmalı?
Gece yatarken saçlar toplanmalı mı, yoksa salık mı bırakılmalı?
Cevapla