Gece yatarken saçlarımı örüp, öyle yatıyorum. Fakat merak ettim, saçlar gece yatarken toplanmalı mı, yoksa salık mı bırakılmalı?


Benim her zaman örülüdür
Sadece banyo yaptığım akşamları salık yatarım
Sabaha kadar ıslak salık saçlarım kupkuru olur
Bunu yapmayı seviyorum
Toplanmamalı ama bende toplayıp yatıyorum halbu ki zararlı.
Ahh eskiden bende açar öyle uyurdum ama geçen ay itibari ile artık yapamıyırum
Salık bırakılmalı o güzel kokunun gelmesi lazım bence 😂
Cevap
12Cevap
Salık olması daha iyidir gadası
Normalde salık bırakılmalı ya da çok sıkı bağlanmamalı ben saçlarım uzun olduğu için salınca rahat edemiyorum örüyorum ya da topuz yapıyorum
Salık olunca rahatsız ediyor uyuyamıyorum.. O yüzdeden güzeli gevşek toplamak
Zihnin ve saç diplerinin dinlenmesi için salık bırakılmalı.
Salık bırakirsam sabah uyanamam boğulma tehlikesi var 😄😄
Normalde salık bırakıyorum ama yazın bazen sıcaktan uyuyamadığım zaman tepeden topuz yapıp uyuyorum
Örmek kırıyormuş saçları bir yerde okumuştum ondan sonra hep salık yattım
Toplamadan yatmıyorum, çok rahatsız ediyor açıkken.
Batıyor, hemen yağlanıyor.
Bu yüzden benim tercihim bağlamak.💯
Saçlarım uzun açma gibi bir şansım yok çabuk dolaşıyor maalesef
açık bırakıyorum yatağı kaplıyor zaten kedimde gelir üzerine yatar 😅
Gece yatmadan önce fön çekilmeli...
Ben gelinin kız kardeşi modelini yaptırıp uyuyorum...
Aslında en iyisi Fransız topuzu...
Yarın gece de onu deneyelim...
Biraz sim dökmeden olmaz, uyku tutmaz...
Bir de saçlarıma maşa yapacağım...
Nerede kaldı, perma ile dip boya...
Perma sevmem...
Ben topluyorum ya uyuyamıyorum diğer türlü
Salık kalmalı.
Nasil rahat ediyorsan öyle olmali
Ben hayatta saçımda toka varken uyuyamam =/
Yatarken toplamnin alemi yok.
Tamam reis sakin ol zazaduddif
Allah Allah yeter bea 😡 canimdan bezdirdiniz
Kizarim işte
Kral fena kızmış 😂
😤😤😤😤😤😤
Taktın saça nasıl rahat ediyorsan öyle yap
Tamam dayı
Açık bırakılmalı bence
Yani sizin bence de salık kalmalı yanlış anlaşılmasın kapalı olunca zaten yıpranıyo saçlarınız falan tebrik ederim 😂
Ay konuştu at ağızlı. İki kelimeyi yan yana getiremez burada yorum yapar olmuş at s. ki seni
Bir kızdan nefret ettirebilecek tek şey küfür
Senin benle derdin ne
Salık bırakmak daha rahat
Toplayın bence sonra birbirine karışır.
Gündüz toplamam ki gece toplayayım
Toplamalısın yoksa birbirine giriyor 🥳
Kesinlikle toplamadan uyuyamam
Nasıl rahat ediyosan öyle yap rahat ol..
Toplamadn uyuyamam nasıl rahat ediyosan öyle yap
Bilmem. Ben saçlarımı örüp yatıyorum
Salmak saha sağlıklı kırılmayı engelliyor
Salık bırakıyorum ben, toplayınca başım ağrıyor
Ciddili bunu mu düşünüyorsunuz abi
Evet ağğğibiii
Toplanmalı
Brn salık bırakıyorum
Bu kızların derdi bitmez Allah kolaylık versin
Toplu uyuyamıyorum.
Salık bırakırım..
Salık bırakılmalı
Toplamıyorum
Örüp yatarsan hızlı uzar diye biliyorum 😂
ben salarım
Salık bırakılmalı
Salık olmalı
Topluyorum
Topla topla
Örülmeli
Dağınık kalsın
Maşa yapip uyumalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar