Düz saçlı kızlar her bakımdan daha şanslı olduklarını bilmeliler. Düz olunca saçları daha uzun ve bakımlı görünüyor. Şasn bakımından, hangi saç stili şanslı?
Düz saçlı kızlar mı, kıvırcık saçlı kızlar mı daha şanslı?
Bence kıvırcık saçlılar daha şık ve estetik görünüyor tabi taramaya kalkmazsan 😁 şans bakımından ise düz saçlılar daha şanslı tabi taraması kolay, temizliği kolay
Düz saçlı kızlar daha şanslı. Kıvırcık saçlılarda pek öyle model bakımından şekillendiremiyorsun önce düzleştirmen gerekiyor. Ama düzlerde her model oluyor.
"Düz saçlı kızlar" diyeceğim de saçlarının ertesi güne yağlandığı, bukle maşasıyla şekillendirildikten yarım saat sonra geri düzleştikleri, kaygan olduğu için kalem vb. araçlarla toplanmasının mümkün olmadığı aklıma geliyor.
Düz saçlarda asıl kırıklar vs daha göze batıyor. Kıvırcıklar kremle her türlü hallederler. Ya aslında saçın yapısıyla alakalı şekliyle değil canlıysa her türlü canlıdır zaten.
Kesinlikle düz saçlılar daha şanslı. Duştan çıktıktan sonra herhangi bir işlem yapmayıp kurutup bile dışarı çıkabiliyorsun. Ama kıvırcık saçlar da bu böyle değil.
Ben sğfkpakdğa düz saçlara göre hiç aksiyonu olmadığı için ve düz saçın taraması aşırı zor olduğu için sevmiyorlarmış düz saç zorluğu? Bende şaşırmıştım
En İyi Cevaplar