Saçımı özellikle yüksek ve sıkı at kuyruğu yaptığımda o bebek saçlar dikilir havaya. Ben çareyi temiz diş fırçasına saç spreyi sıkarak onları yatıştırmakta buldum. Kimileri bu saçları bile şekillendiriyor.
Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Saçlarınızın önündeki bebek saçları nasıl yola getiriyorsunuz?
Böyle görünürse kötü tabii, ama genel olarak seviyorum aslında. Çok rahatsız ederse, kullanmadığım bir diş fırçası var, ona saç spreyi sıkıp bebek saçları tarıyorum 🌺
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Başa çıkamıyorum. En etkili yöntemim duştan sonra saçım yaşken bandana/yazma/ fılar herhangi biriyle saçımı tarayıp onunla bağlıyorum. Onlar yapışıp şekil alıyor
En İyi Cevaplar