Burnum büyük kemerli, saçım kabarık kıvırcık ve küt kullanıyorum. Ama detaydaki kahkülden aşırı canım istiyor yapsam mı?

Genel bakarsak 10 üzerinden 7 felan güzelim ama işte burun bozuyo hep düz saç kullanıyorum ona göre yorum yapın
Burnum büyük kemerli, saçım kabarık kıvırcık ve küt kullanıyorum. Ama detaydaki kahkülden aşırı canım istiyor yapsam mı?
Burnum büyük kemerli, saçım kabarık kıvırcık ve küt kullanıyorum. Ama detaydaki kahkülden aşırı canım istiyor yapsam mı?
Cevapla