Okul döneminizde en çok kullanmayı tercih ettiğiniz saç modelleri neydi? 


Kendimi bildim bileli küt kullanıyorum saçımı, en fazla omzun altına kadar uzattım.
Yakışıyorsa en güzeli bana yakışsa durmam 1 saniye
Aynen uzun beğenmiyorum küt daha çok yakışıyor.
At kuyruğu, balıksırtı, örgü, yandan çift örgülü düz saçlar...
Okulda az biraz uzun saç olsa kesiyorlardi ne modeli ☺
Abi yanları al üstü kalsın
Cevap
5Cevap
kısa saç reis öğretmen hep git kes derdi uzatırmadı bir türlü
Bizimkiler sabit şekil verilmiyor pek
At kuyruğu
Hollanda örgüsü yapardım genelde.
Kısaydı genelde.
Balıksırtı😊
Pp deki gibi
Topuz.
Tepede topuz direk
Atkuyrugu şaşmaz.
Tabiki kisaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar