Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
asaletten-kasıt Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl tarzım düz model traş şeklimden dolayı pek uzun saçı sevmem 0 0 Yorumla
dido_setkan Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Eskiden dostlarla keyof yapmak guzrldi simdilerde kacar olduk herkesten 0 0 Yorumla
hellams1989 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Kısa saç olduğu için her ortama rahatlıkla girebiliyorum 0 0 Yorumla
zeus25 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl vaktım varsa şöyle bir geri tararım inek yalamış gibi jölemi sürerim o kadar :) 0 0 Yorumla
Elisanız Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bukleli sac modeli bence jxjsjdjkwkskeksjsjjajencjxkxkxkisjskekjejdjjhdndi 0 0 Yorumla
muratcann44 Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Böye triplere girmem neysem oyum kendim gibi giderim 0 0 Yorumla
VampirHunter Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Kıvırcık saçlar doğal bukleli gibi duran bazen düz saç severim 0 0 Yorumla
Emhartt Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bukle bukle olacak bide kızıl oldumu tadından yenmez vay ki ne vay🔥 0 0 Yorumla
T4tlıbela Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarımı evde istediğim gibi kullanıyorum ama dışarda kapalı 2 0 Yorumla
ayhani647 Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Saçlarimi her sabah yıkarım o şekilde dışarıya çıkarım nereye gitsem ayni stil le giderim 0 0 Yorumla
HaydarAbiniz Takip Et Guru Yaş: 110 +1 yıl Muhteşem bujleli saçlı kızlara bayılıyorum candır onlar sevgiler 0 0 Yorumla
MagRipOgLu Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Ben sürekli kısa severim, kısa oldumu taramaya veya föne gerek kalmaz. 0 0 Yorumla
LittleDandelion Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Düz saç, bir taç örgüsü, örgülerin arasına minik çiçekler. Yeğenimin okul gösterisi varken ona yapmıştım geçen sene o günden beri favorim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bukle bukle saçlara bayiliyorum, bir de duz saca ama cabuk yanıyor 0 0 Yorumla
betul_tprk Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bence nereye gidersek gidelim doğallık en güzeli çok maşa dalga göz yorar ve büyüsünü bozar güzelliğin 0 0 Yorumla
Fatna90 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Doğal kıvırciklar elidorun yeşil bakım kremini alın harika kabarikligi alıp bukleleri belirginleştiriyor💜 0 0 Yorumla
Kbb0608 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Düz ve uçları doğal maşalı severim ve her yere uygun olduğuna uygun olduğuna inanırım bir de su dalgası saça hem doğal hem düğünlük 0 0 Yorumla
MhrmhCsm59 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Sadece dalgalı seviyorum ama genelde düz kullanıyorum 0 0 Yorumla
EdaDnz Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl sade maşa tercihimdir :) ya da güzel bir at kuyruğu 0 0 Yorumla
asrarana Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Kendi saçımın doğal haliyle her yere giderim. Kıvırcık ama lüle lüle değil doğal bir kıvırcık 1 0 Yorumla
Yaşartü Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Yüzüne göre paşam sana ne yakıştıysa öyle kestir😉😉 0 0 Yorumla
Sıcakyaz Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Benim saç modelim belli ve sabit sorun yok değiştirmem 0 0 Yorumla
Kadir580000 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Ben erkek olarak italyan saç modelini tercih ederim 0 0 Yorumla
İzafiyeTeorisi Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Ben düz saç severim, her zaman düzdür saçlarım. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Seven insan hicbr zaman kaybetmez herseyi helal et ama sevgi helal etme 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Parıltılı bir saç uzaktan bakıldığında dikkat çeken ve dalgalı bukleli 0 0 Yorumla
hmyrsbs Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bukle bukle Kahve içmeye de giderim dedi üzerine parlarici sıkıp düğünde giderim 0 0 Yorumla
ahmetcelikeng Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Kesinlikle kadınlarda doğal dalgalı saç öodleş her ortama yakışıyor 👍 0 0 Yorumla
alfatanta Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Dipte düz iken giderek dalgalanan uzun saç modelimden vazgeçmem... 0 0 Yorumla
Kahramancanik Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl her zaman kestirdiğim saç modeli fark eder mi sence bu ne dersin 0 0 Yorumla
Taner0 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ne işe yarıyor bilmiyorum sırf puan kazanmak için yazıyorum 0 0 Yorumla
KırıktımPiştimOldum Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl usta ortayı kısalt yanları ve arkayı onun yarısı yap 0 0 Yorumla
sevimliboys Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl standart saç modeli tercihim uzun saçın bakımı da kesimi de zor 0 0 Yorumla
serdar460 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Benim saçım bu kadar uzun değil ama yine de iyi duruyor 0 0 Yorumla
ballıçörekkkk Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl doğal su dalgası favorimdir genelde ama düzde olabilir :D 0 0 Yorumla
Burak191999 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Aslında daglı saçlı biriyim saçlarım uzayınca hoş durmuyor o yüzden uzun düz saç 0 0 Yorumla
DenizArmy38 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Toplu bir güzel saç ve kenarlarından bırakılan bukleler 0 0 Yorumla
melekmrv Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Üstler düz, altlar dalgalı olan saç modeliyle her yere giderim😊 0 0 Yorumla
wertical98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl O vakitler de bişey yapmıyorum saçıma ne ise o kıvırcık bu arada 0 0 Yorumla
Muratcyl Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Her zaman ki saçımla giderim çünkü hergun yaptığım sac bana yakışan saçtır 0 0 Yorumla
Risuuss Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Her zaman nasılsam o saç modeliyle giderim düğünede kahve içmeyede ekstra bişey yapmam 0 0 Yorumla
_Blасқsəа_ Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Direkt giderim, sanki yabancılar da uğraşacağım saçım için. 0 0 Yorumla
Tobaccoebo Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Genellikle bukleli veya düz fön çekilmiş saçları tercih ediyorlar 0 0 Yorumla
zengin_velet Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Şekilli saç candır. Ama yaz şimdi kısa kestiriyorum. 0 0 Yorumla
Elleynaz Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Büyükçe olan bukleler, yürüdükçe ve dans ederken bana uyum sağlıyorlar 😍 0 0 Yorumla
4mar7 Takip Et Xper 3 Yaş: 110 +1 yıl Sıkıntı yok sağa sola nereye canım isterse o yöne doğru elimle şekil veririm. 0 0 Yorumla
Çaklıtlımilk Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Düz sac tabiki de her yerle uyumlu olduğunu dusunuyorum 0 0 Yorumla
Mahmudodd Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Fazla anlamam ama kıvırcık daha tatli olduğunu söyleyebilirim 0 0 Yorumla
wonDe Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kendi saçıma hiç şekil vermem ama kahküllü kızlar çok tatlı oluyor nedense. 0 0 Yorumla
Larrylove123 Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Kullanmadım ama eminim çok kaliteli ve mükemmel bir ürün 0 0 Yorumla
0Miray00 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Dalgalı yarım at kuyruğu yapılmış saçlar. Heryere gider 💫 0 0 Yorumla
billsladie Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Fönlenmiş kısa bir saç. Heryerde kullanırım hoşuma gider. 0 0 Yorumla
Esssah Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Saçın temiz olması yeterlidir, model pekte önemli değil. Saçı olanlar düşünsün 😅 0 0 Yorumla
Hercaai61 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 +1 yıl Bayanlar için güzel bence dikkate alın eline sağlık 0 0 Yorumla
Teamofbad Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Genelde tek bir şekilde takılı kalmam. Ama içlerinde en sevdiğim dümdüz siyah saçlarımdır. 0 0 Yorumla
YusufEmirC Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saçlar sağa tara bitti. Genellikle düğünlerde fön çekerim. 0 0 Yorumla
Aysesmsek Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Düz saç kesinlikle her ortama uyuyor ve çoğunlukla düz saç kullanırım 0 0 Yorumla
Seviny Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kendime özgü saç modeli dik fazla abartı olmayan saç modeli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
tarzım düz model traş şeklimden dolayı pek uzun saçı sevmem
Eskiden dostlarla keyof yapmak guzrldi simdilerde kacar olduk herkesten
Kısa saç olduğu için her ortama rahatlıkla girebiliyorum
vaktım varsa şöyle bir geri tararım inek yalamış gibi jölemi sürerim o kadar :)
Bukleli sac modeli bence jxjsjdjkwkskeksjsjjajencjxkxkxkisjskekjejdjjhdndi
Böye triplere girmem neysem oyum kendim gibi giderim
Kıvırcık saçlar doğal bukleli gibi duran bazen düz saç severim
Bukle bukle olacak bide kızıl oldumu tadından yenmez vay ki ne vay🔥
Saçlarımı evde istediğim gibi kullanıyorum ama dışarda kapalı
Saçlarimi her sabah yıkarım o şekilde dışarıya çıkarım nereye gitsem ayni stil le giderim
Muhteşem bujleli saçlı kızlara bayılıyorum candır onlar sevgiler
Ben sürekli kısa severim, kısa oldumu taramaya veya föne gerek kalmaz.
Açık olsaydım eğer hafif karışık saç modeliyle giderdim
Düz saç, bir taç örgüsü, örgülerin arasına minik çiçekler. Yeğenimin okul gösterisi varken ona yapmıştım geçen sene o günden beri favorim.
Bukle bukle saçlara bayiliyorum, bir de duz saca ama cabuk yanıyor
Bence nereye gidersek gidelim doğallık en güzeli çok maşa dalga göz yorar ve büyüsünü bozar güzelliğin
Doğal kıvırciklar elidorun yeşil bakım kremini alın harika kabarikligi alıp bukleleri belirginleştiriyor💜
Düz ve uçları doğal maşalı severim ve her yere uygun olduğuna uygun olduğuna inanırım bir de su dalgası saça hem doğal hem düğünlük
Heryerde bu saç modeliyleyim 😄
Sadece dalgalı seviyorum ama genelde düz kullanıyorum
sade maşa tercihimdir :)
ya da güzel bir at kuyruğu
Kendi saçımın doğal haliyle her yere giderim. Kıvırcık ama lüle lüle değil doğal bir kıvırcık
Yüzüne göre paşam sana ne yakıştıysa öyle kestir😉😉
Benim saç modelim belli ve sabit sorun yok değiştirmem
Ben erkek olarak italyan saç modelini tercih ederim
Ben düz saç severim, her zaman düzdür saçlarım.
Seven insan hicbr zaman kaybetmez herseyi helal et ama sevgi helal etme
Parıltılı bir saç uzaktan bakıldığında dikkat çeken ve dalgalı bukleli
Bukle bukle
Kahve içmeye de giderim dedi üzerine parlarici sıkıp düğünde giderim
Kesinlikle kadınlarda doğal dalgalı saç öodleş her ortama yakışıyor 👍
Dipte düz iken giderek dalgalanan uzun saç modelimden vazgeçmem...
her zaman kestirdiğim saç modeli fark eder mi sence bu ne dersin
Ne işe yarıyor bilmiyorum sırf puan kazanmak için yazıyorum
usta ortayı kısalt yanları ve arkayı onun yarısı yap
standart saç modeli tercihim uzun saçın bakımı da kesimi de zor
Benim saçım bu kadar uzun değil ama yine de iyi duruyor
doğal su dalgası favorimdir genelde ama düzde olabilir :D
Aslında daglı saçlı biriyim saçlarım uzayınca hoş durmuyor o yüzden uzun düz saç
Toplu bir güzel saç ve kenarlarından bırakılan bukleler
Üstler düz, altlar dalgalı olan saç modeliyle her yere giderim😊
O vakitler de bişey yapmıyorum saçıma ne ise o kıvırcık bu arada
Her zaman ki saçımla giderim çünkü hergun yaptığım sac bana yakışan saçtır
Her zaman nasılsam o saç modeliyle giderim düğünede kahve içmeyede ekstra bişey yapmam
Direkt giderim, sanki yabancılar da uğraşacağım saçım için.
Genellikle bukleli veya düz fön çekilmiş saçları tercih ediyorlar
Şekilli saç candır. Ama yaz şimdi kısa kestiriyorum.
Büyükçe olan bukleler, yürüdükçe ve dans ederken bana uyum sağlıyorlar 😍
Sıkıntı yok sağa sola nereye canım isterse o yöne doğru elimle şekil veririm.
Düz sac tabiki de her yerle uyumlu olduğunu dusunuyorum
Fazla anlamam ama kıvırcık daha tatli olduğunu söyleyebilirim
Kendi saçıma hiç şekil vermem ama kahküllü kızlar çok tatlı oluyor nedense.
Kullanmadım ama eminim çok kaliteli ve mükemmel bir ürün
Dalgalı yarım at kuyruğu yapılmış saçlar. Heryere gider 💫
Fönlenmiş kısa bir saç. Heryerde kullanırım hoşuma gider.
Saçın temiz olması yeterlidir, model pekte önemli değil. Saçı olanlar düşünsün 😅
Bayanlar için güzel bence dikkate alın eline sağlık
Genelde tek bir şekilde takılı kalmam. Ama içlerinde en sevdiğim dümdüz siyah saçlarımdır.
Saçlar sağa tara bitti. Genellikle düğünlerde fön çekerim.
Düz saç kesinlikle her ortama uyuyor ve çoğunlukla düz saç kullanırım
Kendime özgü saç modeli dik fazla abartı olmayan saç modeli