Saçlarını yıka Sonra kurula Sonra tekrar ıslat Sonra Tara ve son vole kafanı sağa sola salla olduğu gibi bırak süper oluyor Alp Navruz gibi oluyor saçlar dağınık şekilde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
saçlarımın doğal hali kıvırcık her mekana uyar sorun yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dalgalı dalgalı olacak biraz da nemli bir görünüme sahip olacak simsiyah bir saç 👍🏼
Eşarp bağladığım için, her türlü aynı oluyor. Yani düğünlere özel bir eşarbım yok, şimdilik.. Saç modeline gelince; bakımlı olsun da modeli çok önemli değil bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Düzleştiriciyle yapılan dalgayı çok seviyorum ve en çok onu kullanıyorum 😍 Çok doğal ve şık duruyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Kıvırcık saçlıyım üç beş tel tokayla her yere giderim
Uyandığım gibi olduğu gibi giderim. Çok önemli değil o...
Hafif rofleli biraz uzun sarıya yakın bir renk olsa güzel olur
Normal açık saç düzleştilmiş ya da kıvırcık yapılmış
Saçlarını yıka Sonra kurula Sonra tekrar ıslat Sonra Tara ve son vole kafanı sağa sola salla olduğu gibi bırak süper oluyor Alp Navruz gibi oluyor saçlar dağınık şekilde
saçlarımın doğal hali kıvırcık her mekana uyar sorun yok
Dalgalı dalgalı olacak biraz da nemli bir görünüme sahip olacak simsiyah bir saç 👍🏼
Vurduralım arkadaşlar öhöm öhöm. Yani çok zorlanıyorsak saç konusunda, sıfıra Vurduralım 🤓ben öyle yapıyom. Parada cebimde kalıyo. 5 6 kahve parası da çıkmış oluyo yaa 🤓
Genelde saçlarımı kısa kestiririm. Önleri havaya kaldırır, uzarsa yana yatırırım.
Eşarp bağladığım için, her türlü aynı oluyor. Yani düğünlere özel bir eşarbım yok, şimdilik.. Saç modeline gelince; bakımlı olsun da modeli çok önemli değil bence.
Düzleştiriciyle yapılan dalgayı çok seviyorum ve en çok onu kullanıyorum 😍 Çok doğal ve şık duruyor.
Dyson Airwap mükemmel bence ya
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Kadınların saçları cok hoş bence kıymetini bilin 😍😍
Bu aralar düz saçlar modeline taktım. Çok seviyorum
Tesetturluyum ama acik olsaydim dalgali sac elbette her zaman oyle olurdu
Erkeklerde saç model derdi olmadığından bazen taramak bile yeterli oluyor ☺️
Yataktan kalkıp elimi şöyle bir defa içine daldırıp çekiyomm ve hazırım
Toplaa çık en güzeli🤪🤪 hem rahat hem şık hem kolay
Çokzel beğendiiim 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Saçları kısa kestirmek veya yanlardan alıp uste biraz bırakırım
Bu aralar düz saçla atkuyruğu modeline taktım. Çok seviyorum 😁
Hafif bukleli ve kızıl olursa harika görünüyor bence.
Sanırım bu daha çok kadınları ilgilendirir niyekim bizim öyle bir sorunumuz yok
Arkadaşlarımla kahve içmeye gidiyorsam saçlarıma pek fazla takilmam
Düz saç candır Gerisi heyecandır Ecadlar boştur Fırça hoştur
Ekstra birşey yapmam. Sabah nasıl uyandiysam o halimle
Saclarima bir sey sürmem. Kendi aldigi seklini cok seviyorum.
Evde saç baş dağınık içiyorum bak en iyisi bu. Arkadaşlarım bana gelsin kahve içmeye.
Dyson Airwrap Saç Şekillendirici ile hayalin gerçek olsun!
cok fazla saclarım olmadıgı ıcın ımaje markerıme bırakıyorum saclarımı
Kısa saç olduğu için her ortama rahatlıkla girebiliyorum
3 numara kestiriyorum hep.. değil kahve içmeye tuvalete bile bu saç modeliyle giderim :D
Kullanmadım ama eminim çok kaliteli ve mükemmel bir ürün
dümdüz uzun saçlar gözlerimden kalp çıkartır. bence çyle git
Şehinşah saçı
2 numara
En sevdiğim saç stili.
Yak yak yak...
Benim için fark etmez pek takılmam ben böyle şeylere
Benim için no problem Ben saçımı tarıyorum gidiyorum
Kel degilim ama kellerin kafasi rahat bu konuda herhalde 😂😂
Toplu bir gorunjmu olsun bir model olmasina gerek yok.
Kendimi hiç kasmam zqten saclar pırasa gibi olduğu gibi bırakırım 😅
Dahamı rahat
Saç şekillendiriciler bayanın hayatında önemli yer tutar
Ben sade olmayı severim bu yüzden düz saçla giderdim
Kıvırcık veya fönlü düz saçlar. Dağınık sactan nefret ederim
Kısa, düzgün taranmış ve bakımlı saçlar idealdir. Klasik candır
Örgülü saç modelleriyle güzel gidilir
Yani en fazla sağa değil de sola tararım pek öyle derdim yoktur
Bukleli, dalgalı, düz… İstediğin saç modeline hiç yorulmadan ve aşırı ısıya gerek kalmadan kavuşmanı sağlayan
Doğal saçımla. Net. Öyle saçlarınızı yakmayın yazık
Fön çektirip giderim ben arada topuz yaptığım oluyor tabiki
Vallahi genelde saçlarımın Yaman tarıyorum gidiyorum
Düz saç candır dalgalı bir alt seviye can kıvırcık ıyyy
Ben dalgalı seviyorum ya ya da kendime yakıştırdığım içinde olabilir
Evet gerçekten hepsi birbirinden iyi kararsız kaldım sanırım
Klasik değişmez önler ileri yatay arkaya doğru dik rampa asagı sal gitsin
Gerçekten güzel paylaşım ama ben öyle duş alıp gidiyorum
Saçlarım dalgalı olduğu için özel bir önem göstermiyorum.
Kıvırcık saç modeli ☺️Cok cevbedici geliyo kıvır kıvır
Dalgalı saçı çok seviyorum kapanmadan önce hep maşa yapıyordum
Senin saç yaparak damga vurma gibi bir derdin olmasın zaten o gözler ne öyle 😻
Teşekkür ederim 😘
Kel olduğumdan istediğim saç modeliyle, hem kafeye hem de düğüne gidebiliyorum. 😀
Kuaföre gitmeden ne düğüne ne arkadaş toplantisina giderim