Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
Travailleur_ Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl Saçı olmayan ya da az olanların böyle bir derdi yok. 0 0 Yorumla
nostradamus666 Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Saç kısa olduğu için, yataktan kalktigim gibi heryere giderim 0 0 Yorumla
Deniz54Deniz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Balık sırtı ördürürüm. Anneme ya da ev arkadaşıma 0 1 Yorumla decided +1 yıl O nasıl bişey Yorumla
Balibey1 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Ben kelim :) düğünede arkadaşlarımla gezmeyede böyle giderim :))) 0 0 Yorumla
Amelia06 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kafam karıştı 😅 bilmiyorum kaç saat düşünürüm artık Allah bilir 1 0 Yorumla
BayCadı Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Düz saç seviyorum yani düz saçla her türlü ortama giderim 0 0 Yorumla
Seniha45 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Alttan Salas bir topuza bayilirim bence her yere gidilir 0 0 Yorumla
VaytÇaklıtMokha Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl benim saçlarım dalgalı o yüzden tarak bile sürmüyorum yıkayıp doğal haliyle bırakıyorum 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl at kuyruğu en çok kullandığım modeller arasında acil durumlarda işime yarıyor 1 0 Yorumla
deepoftheman Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kıvırcık ve siyah saçları çok severim bazen de dalgalı kumral 0 0 Yorumla
ahmet47523 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Allahtan bir erk3k olarak boyle sorunlarimiz yok. ya 0 0 Yorumla
ferat33 Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Saç şeklim standart her yere aynı modelle gidiyorum 😊 0 0 Yorumla
4Haneli_Iq Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Bunu çok seviyorum. Doğal dalgaları Dyson Airwrap Saç Şekillendirici ile yapmak çok kolay 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Cerenhanımdiyeceksin Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Genelde düzleştiriyorum. Daha çok yakışıyor , kıvırdığım zaman bonus kafaya dönüşüyorum kabarıyor hemen 0 0 Yorumla
jeusen Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl arkadaşlarım için görünüşümün önemi olmasa gerek, en doğal halimle (bakım yaparak tabii ki) yanlarına giderim 0 0 Yorumla
rroommeeoo Takip Et Master Yaş: 51 +1 yıl Ćok güzel. Hsrika sonuç.Kalite tesadüf değildir. Bir degeri vsr deģilmi. Dyson kullsnmak bir ayrıcalıktır. 😉😎 0 0 Yorumla
SimYami Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Hafif dalgalı ve krem sürülmüş saçlarla her yere giderim. 0 0 Yorumla
AcımasızKedii Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Açık düz saç.Sjlclesllclsldlslslspsjxlsldldksls. 0 0 Yorumla
Akrep_1907 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Düzgün, gergin şekilde toplanmış az biraz krepelenmiş ve spreylenmiş at kuyruğu modeli hem normal hayatta hemde düğün dernek gibi özel günler de spor bir kıyafet ve abiye bir kıyafete uyumlu bir saç modelidir... 0 0 Yorumla
Mervee1996 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bence at kuyruğu çok ideal bir saç uğraşmak zorunda kalmıyor insan 0 0 Yorumla
aminebozan Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl jilet gibi saçlar at kuyruğu ve hafif dalgalı saçlar 0 0 Yorumla
İsminiSöylemeyenÜye Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Çok döküldüğü için tepeye toplar giderim her yere birde kızıl sac yağmurda akıyor 0 0 Yorumla
_sɪᴛᴀʀᴇ_ Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Özel günler için özel saç modeli yapmıyorum.Her zamanki gibi takılıyorum. :D 0 0 Yorumla
Kale20 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Önlerini kaldırıp. Yanlarını olduğu gibi bırakırım. 0 0 Yorumla
Hunterx02x Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Her gece yastığımın bana hazırladığı saçımdan vazgeçmem yastığıma güveniyorum 0 0 Yorumla
basküler1 Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Bir saç şekillendiriciye de yaklaşık 4000 vermek saçma gibi geldi bana. 0 0 Yorumla
Koledelphiaa Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Düz saç. İster topla ister açık ister topuz her kullanımıma uygun 0 0 Yorumla
__MartinKrali__ Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Genelde saçların ön taraflarını az kestirmeyi, yanları tamamen kısa yapmayı seviyorum 0 0 Yorumla
50likChivas Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kadınların için partiye gitmek veya kahve içmek farketmez bence. Her türlü o hazırlığı yapıyorlar 0 0 Yorumla
bravehard Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Beckham'ın saç stilleri hep tercihim. O adamı takip ediyorum resmen 😀 0 0 Yorumla
akrepcil Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Makine güzel ama "bir saç uğruna değer" mi? "bir saç değil ki" diyeceksiniz, doğru. Fiyatı 4k tl 0 0 Yorumla
LONELYsMan Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Benim saçım kıvırcık olduğu için kendi kendine şekilleniyor 😂😂 0 0 Yorumla
Mizgindemir Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kapalıyım ama düz saç ve at kuyruğunu çok seviyorum.😊 0 0 Yorumla
efe01ads Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Ben kelim bu yuzden ben kendi adima model üretemiyorum 😃😃😃Ama kadinlarda duz sac harika duruyor 0 0 Yorumla
Mavininengüzeltonu7 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Düz ama uçları hafif dalgalı saç her durumda kurtarıcı 0 0 Yorumla
suskunluksadece Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl ben giyecek kıyafet bulamıyorum sizin derdiniz saç şekli be 0 0 Yorumla
dalgakıran61 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Saç tipim standart. Wax sürüp arkaya yatirsam yetiyor. 0 0 Yorumla
ŁƏŇĂ_ Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl En yukarıdan bir topuz. Yanlardan çıkan dalgalı saçlarla çok güzel görünüyorlar. Hep terletmiyor hem de pratik 0 0 Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Kısa kestiririm uzun saç kadınlara yakışıyor, stil değişmiyor heryere aynı saç modeliyle gidiyorum :-D 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bukleli saç şekli tercihimdir. Hem güzel, hem asil hemde havalı duruyor 1 0 Yorumla
reysboss Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Elektrik çarpmış tarz saçlarımla giderim. En kolayı o 😉 0 0 Yorumla
cozdissapointment Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Düz saç en iyisi bence. Her yere uygun ve rahat. Tabi saçı kıvırcık olanlar için istisna haha 0 0 Yorumla
Blue_crazy Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Önler dik yanlar yana arkalar kalkacak güzel bir model eskiden kuş kafesi vardı oda olabilir 😁 0 0 Yorumla
fatihtugba Takip Et Xper 7 Yaş: 45 +1 yıl Dağınık topuz favorim her yere gider her ortama uyar 0 0 Yorumla
Ecrinuzzz Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Düz sac dalgali ya da örgü herzaman sık ayni zamanda heryere uygun bence 0 0 Yorumla
Rapunzlll Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Alttan sıkı babaanne topuzu, aksesuarları yerine göre değiştirince her yere uyum sağlayabiliyor 0 0 Yorumla
ℓєиαм_ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Dağınık bir topuz ve yanlardan çıkan dalgalı saçlar 😍 0 0 Yorumla
Doogy_corum Takip Et Xper 5 Yaş: 49 +1 yıl Duş aldığım zaman 5 dakika içerisinde elimle düzeltiyorum ve spey sıkıyorum bu işlemi tamamlıyorum. 0 0 Yorumla
Ece5592 Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Kesinlikle orgu💕Hem saca ısı uygulamadan kivircik olmasini sagliyorum👍 0 0 Yorumla
Işılay3 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Düz dalgalı lüle. Hepsi aslında. Saça da bağlı biraz 0 0 Yorumla
Metehan99 Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Saçlarım kısa olduğu için şimdiye kadar hiç bir sıkımtı yaşamadım. 0 0 Yorumla
ⱲhatTheBok Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Bu soru sürekli karşıma çıkıyor hep cevaplama vakti geldi fjdj hep aynı saçımla çıkarım heryere 😹 0 0 Yorumla
Kuridase Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Saçım profil fotodaki gibi giderimAşırı bakım yapmaya gerek yok derim 0 0 Yorumla
Balerion34 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Düz saç modelleri favorim. Arada dalgalı da fena olmaz. 0 0 Yorumla
ilkaymurat Takip Et Xper 7 Yaş: 49 +1 yıl erkek olduğum için saç modeli düşünmem yıka tara ve çık :D 0 0 Yorumla
GündüzYüzlüAdam Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Favori saç modelim , dalgalı dağınık saç modeli. Şekil sevmiyorum ben ama kızlara yakışır tabi :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Saçı olmayan ya da az olanların böyle bir derdi yok.
Saç kısa olduğu için, yataktan kalktigim gibi heryere giderim
Balık sırtı ördürürüm. Anneme ya da ev arkadaşıma
O nasıl bişey
Ben kelim :) düğünede arkadaşlarımla gezmeyede böyle giderim :)))
Kafam karıştı 😅 bilmiyorum kaç saat düşünürüm artık Allah bilir
Düz saç seviyorum yani düz saçla her türlü ortama giderim
Alttan Salas bir topuza bayilirim bence her yere gidilir
benim saçlarım dalgalı o yüzden tarak bile sürmüyorum yıkayıp doğal haliyle bırakıyorum
at kuyruğu en çok kullandığım modeller arasında acil durumlarda işime yarıyor
Kıvırcık ve siyah saçları çok severim bazen de dalgalı kumral
Allahtan bir erk3k olarak boyle sorunlarimiz yok. ya
Saç şeklim standart her yere aynı modelle gidiyorum 😊
Bunu çok seviyorum. Doğal dalgaları Dyson Airwrap Saç Şekillendirici ile yapmak çok kolay
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Genelde düzleştiriyorum. Daha çok yakışıyor , kıvırdığım zaman bonus kafaya dönüşüyorum kabarıyor hemen
arkadaşlarım için görünüşümün önemi olmasa gerek, en doğal halimle (bakım yaparak tabii ki) yanlarına giderim
Ćok güzel. Hsrika sonuç.
Kalite tesadüf değildir. Bir degeri vsr deģilmi.
Dyson kullsnmak bir ayrıcalıktır. 😉😎
Hafif dalgalı ve krem sürülmüş saçlarla her yere giderim.
Açık düz saç.
Sjlclesllclsldlslslspsjxlsldldksls.
Düzgün, gergin şekilde toplanmış az biraz krepelenmiş ve spreylenmiş at kuyruğu modeli hem normal hayatta hemde düğün dernek gibi özel günler de spor bir kıyafet ve abiye bir kıyafete uyumlu bir saç modelidir...
Bence at kuyruğu çok ideal bir saç uğraşmak zorunda kalmıyor insan
jilet gibi saçlar at kuyruğu ve hafif dalgalı saçlar
Çok döküldüğü için tepeye toplar giderim her yere birde kızıl sac yağmurda akıyor
Özel günler için özel saç modeli yapmıyorum.
Her zamanki gibi takılıyorum. :D
Önlerini kaldırıp. Yanlarını olduğu gibi bırakırım.
Her gece yastığımın bana hazırladığı saçımdan vazgeçmem yastığıma güveniyorum
Bir saç şekillendiriciye de yaklaşık 4000 vermek saçma gibi geldi bana.
Düz saç. İster topla ister açık ister topuz her kullanımıma uygun
Genelde saçların ön taraflarını az kestirmeyi, yanları tamamen kısa yapmayı seviyorum
Kadınların için partiye gitmek veya kahve içmek farketmez bence. Her türlü o hazırlığı yapıyorlar
Beckham'ın saç stilleri hep tercihim. O adamı takip ediyorum resmen 😀
Makine güzel ama "bir saç uğruna değer" mi? "bir saç değil ki" diyeceksiniz, doğru. Fiyatı 4k tl
Benim saçım kıvırcık olduğu için kendi kendine şekilleniyor 😂😂
Kapalıyım ama düz saç ve at kuyruğunu çok seviyorum.😊
Ben kelim bu yuzden ben kendi adima model üretemiyorum
😃😃😃
Ama kadinlarda duz sac harika duruyor
Düz ama uçları hafif dalgalı saç her durumda kurtarıcı
ben giyecek kıyafet bulamıyorum sizin derdiniz saç şekli be
Saç tipim standart. Wax sürüp arkaya yatirsam yetiyor.
💓💓💓💓favorimdir kendisi
En yukarıdan bir topuz. Yanlardan çıkan dalgalı saçlarla çok güzel görünüyorlar. Hep terletmiyor hem de pratik
Kısa kestiririm uzun saç kadınlara yakışıyor, stil değişmiyor heryere aynı saç modeliyle gidiyorum :-D
Şekillendirilmesi hoşuma gitmiyor, doğal saç iyidir.
Tesettürlü olduğum için başörtümü seçmem yeterli 😊
Bukleli saç şekli tercihimdir. Hem güzel, hem asil hemde havalı duruyor
Elektrik çarpmış tarz saçlarımla giderim. En kolayı o 😉
Düz saç en iyisi bence. Her yere uygun ve rahat. Tabi saçı kıvırcık olanlar için istisna haha
Önler dik yanlar yana arkalar kalkacak güzel bir model eskiden kuş kafesi vardı oda olabilir 😁
Dağınık topuz favorim her yere gider her ortama uyar
Düz sac dalgali ya da örgü herzaman sık ayni zamanda heryere uygun bence
Alttan sıkı babaanne topuzu, aksesuarları yerine göre değiştirince her yere uyum sağlayabiliyor
Dağınık bir topuz ve yanlardan çıkan dalgalı saçlar 😍
Duş aldığım zaman 5 dakika içerisinde elimle düzeltiyorum ve spey sıkıyorum bu işlemi tamamlıyorum.
Kesinlikle orgu💕
Hem saca ısı uygulamadan kivircik olmasini sagliyorum👍
Düz dalgalı lüle. Hepsi aslında. Saça da bağlı biraz
Saçlarım kısa olduğu için şimdiye kadar hiç bir sıkımtı yaşamadım.
Bu soru sürekli karşıma çıkıyor hep cevaplama vakti geldi fjdj hep aynı saçımla çıkarım heryere 😹
Saçım profil fotodaki gibi giderim
Aşırı bakım yapmaya gerek yok derim
Düz saç modelleri favorim. Arada dalgalı da fena olmaz.
erkek olduğum için saç modeli düşünmem yıka tara ve çık :D
Favori saç modelim , dalgalı dağınık saç modeli. Şekil sevmiyorum ben ama kızlara yakışır tabi :D
Bence bu model gayet uygun😂