Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 13) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
CanErtas90 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Düz saç ve at kuyruğu modeli beni kendine çekiyor. 0 0 Yorumla
gokkusagıındanbırısı Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl guzel bır bence olmusa Kırık fön favorimdir 0 0 Yorumla
Çapkın_kuru_fasulye3 Takip Et Bilge Yaş: 43 +1 yıl Ben düz saç severim, her zaman düzdür saçlarım. 0 0 Yorumla
_Рlаүбоу_ Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Her zaman aynı saç, 3 numara. Bozulma derdi yok. 0 0 Yorumla
Kaspiyanois Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kosa saç stili olacak ve yanlar daha kısa olucak 0 0 Yorumla
Mopyabiniz Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Ev topuzuna bayılıyoruz kızlar, bilginiz olsun. 0 0 Yorumla
Tokyorio008 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Dalgali daginik saclar diyorummm 0 1 Yorumla vedattttty +1 yıl Olmaz Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Hiç biri çaanakakwnajsjannwwk
İyi hoşta saçları olmayanları düşünen yok
Düz saç ve at kuyruğu modeli beni kendine çekiyor.
Berbere gider tıraş olurum
David Beckham'ın stili olurdu adam harika
Alip denemeyi dusunuyorum
Kadınlar için olay baya önemli herslde
Saçlarımı çok seviyorum Elidor kullanıyorum
Düz saç favorim her zaman
Düz saçla takılıyorum bu ara.
Kivircik kiz arkadasimda cox beyeniyorum
Uzun saç daha objektif ve güzel oluyor
Düzleştiriciyle doğal dalgalar 😍
Dalgali saclar cok sade ve sik duruyor her zmn
Benim modelim yok ya jsjkdk
Düz saç hayat kurtarır her zaman için.
Saç kremi sürüp çıkıyorum direk :)))
Dalgalı saç modeli en sevdiğim
3 numara kesilmiş saç ile heryere gidilir bence
guzel bır bence olmusa Kırık fön favorimdir
Maşa :) ile tabiki gidilir
Dağınık topuz olabilir. Hoş duruyor
Düz zaten öyle jdksksksjksjsmsnsnnsmwn
Ben düz saç severim, her zaman düzdür saçlarım.
Kesinlikle dalgalı maşa:)
3 numaralı saçımla giderim
Dalgalı saç vazgecilmezimdir.
Uzun jöleli saçlar kesinlikle
Her zaman aynı saç, 3 numara. Bozulma derdi yok.
Yana yatırıp düzleştirici kullanırım
Sağ tarafa tarama ve jöle kullanmak
Kosa saç stili olacak ve yanlar daha kısa olucak
Her zaman düz saç tercih ederim
Saçlarımı Seviyorum 'ya ben 🤩
Genelde bukleli ve dalgalı kullaniyorlar.
Doğal saçımla yani bukleli
Duz saclar moda bu yaz, duz sac secilebilir
Yataktan kalktığım gibi. :)
Saçlarım kısa fazla bir seçenek yok
Hafif dalgalı herzaman bu saçı kullanırım
Düz saç veya dalgalı saç modeli
Yaw bu dyson sılıkon markası deyılmıydı
Ev topuzuna bayılıyoruz kızlar, bilginiz olsun.
Bence dogal hali olmali her zaman
Erkek olarak bukleli giderim:D
Her zaman her yerde aynı stille dolaşırım
Kıvırcık olsun benım olsun :)
Hep kızlar hep kızlar bize ne var? 😎
Maşa yaparım saçlarımı Her yere gider
Maşalı kahverengi uzun saçlara hastayım
Saçlarım zaten dümdüz, her yere dümdüz gidiyorum.
Salaş bir saç şekli yeterli dağınık olsun
Bence dalgalı saçlar her zaman favori
Dalgalı saç hoş duruyor hatunlarda👍
Ya valla şekil falan zor iş
Yanları sıfıra ver tepeyi 3 vur off mis
Daginik sac modeli iyidir
Dalgali daginik saclar diyorummm
Olmaz
Dağınık saç modeli hepsinden iyi
Yanları al üstü kalsın stili.