Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 14) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Harika süper ötesi kusursuz on numara ürün 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
scarletgelburaya Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Her modelde ses getırırım saclarım guzelll 0 0 Yorumla
BoschyapanŞizovski Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Tarak bile kullanmam :D Saçım dağınık değil zaten 0 0 Yorumla
Seulementfraise2 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Benim saç modelim hep aynı ya uzar ya kestiririm😊 0 0 Yorumla
Yıldızsever35 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl Hafif dalgalı modelimle heryerde geçerli bence. 0 0 Yorumla
Rıdvan456 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Valla ben bilmiyorum aga öyle olsun nasıl istersen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Salık düz ama uçları hafif kıvırcık olacak
Dalgalı saçlar uzun saçlar
Gelin başımı ne o iyi eline sağlık
Kısa ve düz her zaman ki saçlarımla 😎
Salık ve düz ya da at kuyruğu
Uzun ve siyah sac tercihim kizlara cok yakisiyor
hafif bukleli saç görüntüsü çok hoş.
Pek saçım olmadığı için kafama takmıyorum
Harika süper ötesi kusursuz on numara ürün
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
kıvırcık saç modeli çok iyi olur
karmasik, deli dolu kivircik saclar hosuma gidiyor
Dalgalı saçlar güzel bence
en begendigim model kıvırcık modeli
Kesinlikle kırık fön her türlü durum için ideal
Düz saçlar tabi kii de 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
şapkasız çıkmam abi...:):)
Ah keşke saçım olsa da öyle düşünsem :D
Dalgalı hafif giydiğin kıyafete göre asil durur
Kel olduğum için bir şey diyemiyorum
Dalgalı açık üstten toplanmış saç😊
Düz at kuyruğu güzel oluyor
evet kıvırcık çok iyi favorim
Ay saça zarar vermeyen bir ürüne benziyor
Sacim yok zaten onun icin dert yok
bukleli sac guzel duruyor
Hafif düz, hafif kıvırcık olsun
Şiir gibi
Ben düz saç severim, her zaman düzdür saçlarım.
Doğal saçım ile her yere giderim
Su dalgasi olabilir veya düz sac
Genelde her yere aynı stille giderim 🤗🤗
Su dalgası iyi bence gidilir
bırak dağınık kalsın diyenlerdenim
Yana taranmış saçlar la giderim
Güzel keşke fiyatıta söyleseydinix 🌸🌸🌸
Her modelde ses getırırım saclarım guzelll
Tarak bile kullanmam :D Saçım dağınık değil zaten
Uzun saç olmalı ya da topuz
Bence pantene gayet iyi yani hem yumuşatıyo
kızlarda dalgalı saçları daha çk severim
Benim saç modelim hep aynı ya uzar ya kestiririm😊
Dogal olmali dogal olan dikkat ceker
Kıvırcık candır gerisi teferruat
ben topuzu çok beğeniyorum
Ben sıfıra vururum genelde
Sac keserim ve ya duzeltirim
Bana yakışan her saç modeli. d
Hafif dalgalı modelimle heryerde geçerli bence.
Etkileyici ve başarrılı olmuş
Her zaman ki halimle tabii ki, klasik.
at kuyruğu favori bence😊
Valla ben bilmiyorum aga öyle olsun nasıl istersen
Kisa sac tabiiki. herzaman
Ben kendi saçımı seviyorum
Çok fena saç takıntım var
Hiç fark etmez. Klasik kesim
Saçım aşırı dalgalı genelde düzleştiririm
Kıvrım kıvrım saçlar beni her zaman etkiler
üstler dik ve düz yanlar kısa. jöle möle yok
Çapraz bir şekilde yana atarım o yani :D
Sac riskdir bu riski almak düşündürücü