Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 12) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
değişik_haller Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Doğal saç candır yataktan kalktığın gibi :) 0 0 Yorumla
Burcuuci Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Dalgalı saç iyidir candır her yere uyum sağlar 0 1 Yorumla Birbenvarbendenileri +1 yıl I thınk so... ama her yere degıl tabi. Yorumla
Senabilek Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Saçı toplar kalemi takar giderim hiç fark etmez:) 1 0 Yorumla
Ultrasonreyz Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl düz saç kıvırcık sevmiyorum, dalgalıda olabilir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Cok basarili mukemmel. Aferinn
Fön bildiğimiz normal cvnhgjyhgmöş
Favoriden vazgeçemem
Cunku sac yok bende
Normal dalgali sacla gidebilirimm
Klasik saç sitilimi yaparım bir özelliği yok
Düzleştirmek ya da fön çektirmek
kıvırcık saç favorim özellikle yaptığım bir saç
Dalgalı saçlar en güzeli bence
Bende model standart kelim
maşa kesinlikle her ortama uygun
uzun düz saç severim kadında
Kadinlar daha iyi bilir onlarin alani cunku
Uzun bakımlı saç iyidir bence
Her zamanki saç modelim. Uzun, düz
Düz at kuyruğu saçları seviyorum
Bir saçla gözlerim yerinden çıkmaz
düz saç modelini daha çok seviyorum
Dalgalı saç bence hiç fena değil
At kuyruğu, örgü ve açık bazenleri topuz
Doğallık iyidir doğallığın dışına çıkmam pek
at modeli benim için çok beğenirim
Dağınık sac modelim. Ben rahat biriyim cunki
Genelde düz fön tercih ediliyor
Her zamanki tarz ekstra bir şey yok
Doğal saç candır yataktan kalktığın gibi :)
Sacim hic bir modele girmiyor
1 numara saç kesimi :D tabikide ne xperi karşim
Harika... super bayildim buna
Kapalıyım ben ama düz saç çok hoş.
Dikik saç modeli fotoda oldugu gibi 😂
Ben karşı cinste düz fönü severim
Tabikide at kuyruğu benim için :D
Dalgalı saçlarla çok havalı bence
Görseldeki hatunlar hafiften kırık 😊
İbrahim Toraman sac sitili
Dalgalı saç iyidir candır her yere uyum sağlar
I thınk so... ama her yere degıl tabi.
Vur üç numaraya oh mis istediğin yere git
Benm için farketmiyor maalesef:(
Kadın için kesinlikle dağınık topuz olmalı :)
Dalgali sac vazgecilmezdir
Saçı toplar kalemi takar giderim hiç fark etmez:)
Yakisana yakisir ne diyelim yani bilemedimki
Dalgalı saç modellerine bayılırım
Dağınık topuz yapıyorum genellikle 💃🏻
Yıkar çıkarım doğal hali hoşuma gidiyor
Düz fön saç her yere uygun mis gibi 😊
Saçımın doğal hali kıvırcık
Ellerinize sağlık güzel paylaşım 🤪
Kısa. 3 numara falan heralde
Her zaman nasılsam öyle giderim.
Jöle sürüp çıkarım en fazla
düz saç kıvırcık sevmiyorum, dalgalıda olabilir.
saç bu bu kadar özenmeyin
Kesinlikle hafif dalgalı saç modelii
Benim kıvırcık genelde doğal bırakıyorum 🤷🏻♀️
At kuyruğu. Her yere uygun
Pp deki saç iyi olur gibime geliyor.
Saç modelim yok dağınık hep
At kuyruğudur kesin hem sade hem şık
Of bilemedim 30 40 dk urşaırım herakde