Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 11) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
gulermeryem Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Dalgalı saç modeli her zaman favorim olmuştur :* 0 0 Yorumla
gokkusagındanbırısı Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Ben düz saç severim, en guzelı bence 0 1 Yorumla SaçlaraFisildayan +1 yıl Saçların uzun mu Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tesettürlüyüm saç modeli yapmıyorum haliyle 2 1 Yorumla çayseverrrr +1 yıl Tespit gibi tespit 😊 Yorumla
skyfall1120 Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Sıkı bir masa iyi olur iki yer icinde kullanimi 0 0 Yorumla
gamzeacar92 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Düz fön yeterli bence heryere gidilebilir 0 2 Yorumla Kemaloglu07 +1 yıl Günaydın Yorumla Kemaloglu07 +1 yıl Sohbet edelimmi Yorumla
Minik1Burun Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Düz saçlar candır oldum olası düz saç seviyorum 0 0 Yorumla
feyzakocyigit Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl FArk etmez kafaöa göre. O anki ruh halimr bağlı 0 0 Yorumla
_iremm___ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Ben hep düz kullanıyorum ya 1 1 Yorumla Yunuskandemiirr +1 yıl Kızlara her saç her boy yakışır :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Ben kızları çok seviyorum desem 😁
Saç modellerini bilmiyorum
Bu markayi seviyorum kaliteli
Düz yanlar 3 üstleri makasla al mustafa abi d
Maşalı dagınık sac 7/24 favorim
Dalgalı açık saç her yere de uyar
Kıvırcık saçlar çok güzel oluyor
Dağınık dalgalar tabiki ^^
Dalgalı saçlarla her yere giderim
Arkadan örgülü saç modeli
Sadece tarıyorum stil mitil yok
Dalgalı saç modeli her zaman favorim olmuştur :*
At kuyrugu ve dalgalı saclar ve topuz
kısa saçı tercih ediyorum ben.
Normal olağan natural saç tabiki favorimdir
Düz saç tercihim hahaha :d
Güzel paylaşım olmuş, teşekürler.
Valla yıılardır aynı model :) Subay traşı :)
düz saç büyük ihtimalle sdfgh
video açılmadıki yorum yapmak isterdim
Öyle bir saç modelim yok.
Düz saç tercihim her yere uyuyor
Dyson her alana el atmış sanırım :)
Kahve içmeyi seviyorum çok güzel
Dağınık topuz diyorum 😂😂😂
Tek saç çeşidim var zaten
Ben düz saç severim, en guzelı bence
Saçların uzun mu
Su dalgası favorim👍👍👍👍👍
Fön çekilmiş halde giderim
Dağınık topuz ya da hafif dalgalı
En üstte bir topuz ) yeterli
Tesettürlüyüm saç modeli yapmıyorum haliyle
Tespit gibi tespit 😊
Kalabalık ortamları sevmiyorum
Düz saç herzaman öndedir bende😂
Sıkı bir masa iyi olur iki yer icinde kullanimi
Kalemle toplayan kızlar favorim 😂
Düz fön yeterli bence heryere gidilebilir
Günaydın
Sohbet edelimmi
Hiç yoramam kendimi her zamanki model iyidir
Topuz daha iyi ben topuz seviyorum
Güzel çalışma olmuş başarılar
Düz saçlar candır oldum olası düz saç seviyorum
Dalgalı bir saç ile giderim, favorim.
Saç o kadar da önemli değil be :)
düz saç herzaman daha iyidir
At kuyruğu modeli her türlü her yere uyar
Türbanlı oldugumdan buna gerek olmuyo
erkek olunca saç modeli işi rahat oluyor :)
TuvLate bile ayni. modelle gidiyuz dayi. :)
Açık bir saç fazla uğraşmam herhalde
At kuyruğu
Fön
Maşa
Dalgalı
ya da örgülü
At kuyruğu ve örgü 🤗🤗🤗
Düzgünce yapılmış topuzlar favorım
ben dağınık topuz seviyorum
FArk etmez kafaöa göre. O anki ruh halimr bağlı
Ben hep düz kullanıyorum ya
Kızlara her saç her boy yakışır :)
Uğraşacak kadar saçım yok :((
Düz saç her daim favorimdir
Çoğu zaman düz saç modeli
Genelde farketmiyor nasıl kafam eserse
Kellesiyorum standart takılıyorum