Saç Bakım "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? (Sayfa 10) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2041 "Arkadaşlarımla kahve içmeye de düğüne de bu saç modeliyle giderim" dediğin saç modeli hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
KnnSever26 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 39% +1 yıl Bukleli saç güzeldir ya da at kuyruğu 0 0 Yorumla
spacescom Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 47% +1 yıl bence gayet güzel kıvırcık saçlarını severim 0 0 Yorumla
HonestTaurus Takip Et Master Yaş: 44 , eic 31% +1 yıl Ombre ve düz saçları seviyorum kızlarda. 0 0 Yorumla
nightboyslim Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 61% +1 yıl Profildeki saçı değiştirmem aynıdır her yerde 0 0 Yorumla
Avukat_06 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 , eic 41% +1 yıl Bukleli her zaman her yerde her ortama uygun bence 0 0 Yorumla
sewen Takip Et Master Yaş: 43 , eic 44% +1 yıl erkekler heryere aynı sacla gider. iyiki erkeğiz 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 , eic 41% +1 yıl Böyle at kuyruğu ya da kabarık sac modeli 0 0 Yorumla
Abrebint Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 44% +1 yıl Doğal dalgalı saçlar her yere uyum sağlar 😉 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Dalgalandim da duruldum diyen saç modelim 0 0 Yorumla
Meowlyz Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 50% +1 yıl Vurdur 3 numaraya, derdi tasası yok misler gibi. 0 0 Yorumla
LadyLazarus2 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 53% +1 yıl Kendi doğal dalgalı saçımla her yere gidebilirim🥰 0 0 Yorumla
ByScarheart1994 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Jhonny sins gibi giderim heryere 😁 0 0 Yorumla
Şeftalisever Takip Et Yoda Yaş: 49 , eic 33% +1 yıl Görev icabi vede Erkek olarak amerikan traşı 0 0 Yorumla
Granball Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 57% +1 yıl Bukleli saç seviyorum ve tercih ediyoruum 0 0 Yorumla
FelixsElysion Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 46% +1 yıl Kız olsam muhtemelen doğal dalgalı olurdu 0 0 Yorumla
anketyapalım Takip Et Xper 4 Yaş: 40 , eic 39% +1 yıl Uyandığımda yatak bana hangi modeli yapmışsa o :) 0 0 Yorumla
lllFLaShBaCklll Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Karışık kirli saç genel tercihim 0 0 Yorumla
sacmasapan90 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 , eic 36% +1 yıl ortadan ayrılmış kalın maşalı dalgalar 0 0 Yorumla
nuuunuu Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 63% +1 yıl Cevap profil fotoğrafımda gizli 😅 0 1 Yorumla çayseverrrr +1 yıl Girip baktım 😀😂 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl En sevdiğim açık saç. Düz ya da dalgalı farketmez. 0 0 Yorumla
Rüzgarr00 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 62% +1 yıl Masaylada duz sacimlada 😂 0 2 Yorumla çayseverrrr +1 yıl Hmmmm güzeeelmiş😀 Yorumla Rüzgarr00 +1 yıl Saol 😂 Yorumla
guleryuzluahmet Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Yataktan kalktığım gibi giderim saçlar kısa zaten 0 0 Yorumla
İceMan3423 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kahve için ayrı düğün için ayrı saçmı olurmuş 🖐 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
691Cevap
Bukleliyle düğüne de gidilir..)
Bukleli saç güzeldir ya da at kuyruğu
Düz saç her türlü yakışıyor bence
3 numara temiz püfür püfür oh
bence gayet güzel kıvırcık saçlarını severim
Dyson markasını hiç kullanmadım valla
Ombre ve düz saçları seviyorum kızlarda.
Profildeki saçı değiştirmem aynıdır her yerde
Bukleli her zaman her yerde her ortama uygun bence
erkekler heryere aynı sacla gider. iyiki erkeğiz
Böyle at kuyruğu ya da kabarık sac modeli
Doğal dalgalı saçlar her yere uyum sağlar 😉
kısa saclı olmak ne kadan güzel
Dalgalandim da duruldum diyen saç modelim
uzun saçıma dalgalı maşa yaparım
Vurdur 3 numaraya, derdi tasası yok misler gibi.
Kendi doğal dalgalı saçımla her yere gidebilirim🥰
Yıka ve çık bukadar basıt
Saçlarınız şekillensin dysonnnnn
Jhonny sins gibi giderim heryere 😁
Doğal saçımı çok seviyorum.
kıvırcık saçlar süper oluyor
Her gün olduğu stil. Yana doğru
Yana yatırıyoz biz almanyada😃
Kel olunca saç derdi tasası olmuyor 😂🤣
Görev icabi vede Erkek olarak amerikan traşı
düzleştirilmiş sac ilgimi çekiyor :D
bukleli saclari seviyorum
Düz fönlü saç seviyorum🖤
Dağınık topuz valla benim için :D
Kıvırcık herzaman 1 adım öndedir
Bukleli saç seviyorum ve tercih ediyoruum
Kız olsam muhtemelen doğal dalgalı olurdu
Uyandığımda yatak bana hangi modeli yapmışsa o :)
Karışık kirli saç genel tercihim
ortadan ayrılmış kalın maşalı dalgalar
hiçbiri maalesefffffff :(
Düz ve büyük iri dalgalar
Cevap profil fotoğrafımda gizli 😅
Girip baktım 😀😂
Dalgalı veya düz ama genelde dalgalı
En sevdiğim açık saç. Düz ya da dalgalı farketmez.
Masaylada duz sacimlada 😂
Hmmmm güzeeelmiş😀
Saol 😂
kesinlikle kirik fonn her yere giderr
Saç modelimin adını bilmiyorum
Kıvırcık modeli olsa on numara olur gerçekten
Model yok heryerde aynı saçlarım
Bu yazu harika olmus bayildum dogrusu ya
Önemsiz bence
İlla olacaksa da düz
Bukleli güzel olur bence iyibur saç modeli
Yataktan kalktığım gibi giderim saçlar kısa zaten
Kahve için ayrı düğün için ayrı saçmı olurmuş 🖐
Dağınık topuzla ayrı bir havası var bence
saçımı genelde kısa kestiririm değişmez
Düz saç klasik, ve ya dağınık topuz
Teşekkür ederim bilgilendirme için :)
Bu aralar kivircik model tutuyor
Her zamanki doğal saç modelim
Erkeklerde kisa sac kadinlarda duz fön veya topuz
Fönle düzeltmem yeterli saçlarıma
Bukleli sac tercihim her zaman