Ya covid döneminde ben eskileri özledim hep eskiden şöyleydi böyleydi derken eski saç şekillerim geldi aklıma. İlla hatırlayanlar olacaktır. 10 sene öncesinde acayip acayip modalar vardı. Hem sevmiyorduk ama illa deniyorduk o modelleri :D Bir göz atalım bakalım.
Uzun ense saçı

Ya büyüklerimiz kızıyordur ama illa bir kerede olsa bırakanlar olmuştur ense saçı :D Babam çok tepki gösterirdi ama bende bir dönem ensede saç bırakıp dolaşmıştım bir süre :D
Balık sırtı kabarık üçgen

Saçları yanlardan kısaltıp ortasını kaldırırdık böyle o zamanlarda dikkat çekici olurdu. Nedense bir çok insana da yakışırdı bu saç stili hiç nankör bir model değildi :D
Kirpi olmazsa olmaz

Saçlarımı kestirdikten sonra en çok tercih ettiğim stildi bu kabarık model :D Kirpi saçlar hey gidi günler hey dedirten modeller arasında :D
Bir zamanlar moda diye bunlar vardı. Yani o zaman çoğunluk bu tarz şeyler yapıyordu biraz geçmişe göz atalım istedim. Sizden birinin de aklına model geliyorsa yorumlarda görmek isterim :D

#Subarusti
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar