“Yaz aylarında, saç sağlığımı korumak için ne yapacağımı bilmiyorum” diyenler buraya! En sıcak günle
Saç Bakım Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1934 Yılın En Sıcak Günlerinde Saç Sağlığını Koruyabilmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 53 kişi beğendi
nasipsizbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Güzel bir bence güzel bir bence güzel bir bence 😊 0 0 Yorumla
herbokolog_eslem Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl saçınıza ısı değdirmeyin konu kapanmıştır 0 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Güzel bilgiler, kızlar bayılır böyle şeylere. 0 0 Yorumla
HeRŞeYღSeNiNLeღGüZeL Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Şimdilik böyle iyi saçlarım ısı uygulamıyorum. 0 0 Yorumla
yeşillllll Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Benim saçlarım eskiden güzeldi şimdi çok kuru mat 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
428Cevap
Teşekkürler bacimmm... Saolunnn
Teşekkürler çok yararlı olmuş
Benim en buyuk sırrım az kimyasal cok su
gerçekten çok yararlı bilgiler 👍🏻
pahalıymış, neyse param olduğunda bakarız. d
Sağol lasin dostum eyvallah
Bilgiler çok iyi teşekkür ediyorum
Yani dikkat edilmesi gereken detaylar
Soğuk bir duş alırım. O zaman serinlerim
Güzel bir bence güzel bir bence güzel bir bence 😊
Merak ediyorum, mutlaka deneyeceğim.
Faydalı bilgi teşekkür ederim.
Saçları genelde şampuan ile yıkamak gerekir
Ayda bir genelde kirik varsa kestiriyorum
bana baya bakım gerekebilir
Dyson ile havalı saçlara merhaba😂😂😂
Yazın fön çekmem maşa vs yapmam ben
Saçımız olaydı tavsiyelerinize uyardık. 😂
Kesinlikle çok iyi memnunum
Maske de işe yarıyor bayaaa
süper bir ürün gayet başarılı
Elllerinize sağlık teşekkürlerrrr
Güzel bilgiler sağol dyson 1
Bol bol maske yapın. Benim taktik bu
Süper bir ürün gayet başarılı.
Krem vb şeyler kullanabilirsiniz
İnsan askerde olursa aklına saç mı gelir
kadinlarin isi harbi zor yok kiriklar yok cikiklar
Çok güzelsin Dyson ama çok pahalısın..
Saçlarım her sabah güne hazır.
Güzel olmuş elinize emeğinize sağlık
Güzel bir bence olmuş bence
Kesinlikle denemem gerekiyor
Saçlarım çok kısa gerek duymuyorum bakıma
Çok doğru tespitler her zaman 🤗🤗
Harika bilgiler için teşekkürler 🙂
Güzel makine kesinlikle tavsiye ederim
Tümünü zaten yapiyoz :) yine de teşekkğrler
Faydalı bir yazı olmuş bilgilendirici
İşe yarar bilgiler teşekkürler
Düz saçlar candır Dalgalılar heyecan :D
Guzel paylasim olmus tebrik ederim
Bilgiler için teşekkür ederiz 😁
Gerçekten kullanıp, memnun olan var mı
Aynen oyle guzel tavsiyeler
saçınıza ısı değdirmeyin konu kapanmıştır
Denemeyi değer gibi dikkatimi çekti
Çok guzel bir icerik tesekkurler
denemeyi tercih ediyorumm
Kestim kurtuldum bennn yahu brooo
Güzel bilgiler için teşekkürler.
Maşa ve fön makinasını fazla kullanmama
İyi güzel olmuş tebrikler
Güzel bilgiler, kızlar bayılır böyle şeylere.
Şimdilik böyle iyi saçlarım ısı uygulamıyorum.
Kırılma olmasa süper de çözeriz inş
Güzel öneriler, eminim çok işe yarayacaktır.
Benim saçlarım eskiden güzeldi şimdi çok kuru mat
Çok güzel ama çok pahalı 🙈
Çok güzel yazı olmuş, tavsiyelerinizi beğendim