Bu modellerle, bu yaz saçlar çok havalı! “Yaz mevsimi saçlarım için yeterince yorucu, bir de şekill
Saç Bakım Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli (Sayfa 7) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 126 Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
ordannburdannsurdaan Takip Et Yoda Yaş: 109 +1 yıl Saç şekillendiriciden mutlaka almalıyım 0 0 Yorumla
_MrsPianist Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Hepsi harika ama bunların hiçbiri bana olmaz :/ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Hafif dalgalı saçı seviyorum ❤️
Çok iyi dalgalı saçlar çok. seksi
Genellikle düz bırakıyorum
3 benim saçımın doğal hali 😍😍
Sarışın dalgalı saçlar bence çok güzel olur
Kıvırcık seviyorum ben🤗🤗🤗
Bende dalgalı saçı seviyorum
Kıvırcık saç her zaman sevimli olur
Hafif dalga en sevdiğiiiim
Güzel bir yazı olmuş eline sağlık
Belirgin buklelerimi seviyorum😍
Topuz en ideali açık olunca terletiyor
Saçlarım dalgalı ama düz olsun isterdim
Dalgalı iyidir ama dalgalanmiyor işte 😊
Düz sadeliklden yanayım püfür püfür
Açık sac kullanılır mı bu yaz ds
Hepsi çok guzel tesekkurler
Örgü ve dalgalı saçlar çok hoşuma gidiyor
Emeğine sağlık güzel bir bence. 😇
Yazın sıcağa çare yok sanırım
Kisa modeller hosnbence yazin ozellikle
Hepsi çok güzel şık ve çekici
Düz saç daha güzel mantıklı
Ellerinize saglik emeginiz guzel olmus
3 numara çok hoş Kıvırcık saça bayılırım
4 nolu model çok hoşuma gitti
Kadınlara yakışıyor bu modeller
hepsi çok şık denemek lazım valla
Dalgalı kullanmayı seviyorum yazın 💪
güzel öneriler için teşekkür ederim
Güzel duruyor neyse öylesine
Gayet hoş duruyorlar herkes böyle yapsa keske
Saç şekillendiriciden mutlaka almalıyım
Goçuzel sunumuzu ıcın tesekkurler
kestir gitsin püfür püfür
Harka rn güzeli Dyson air-wrap...
Dalgalı uzun saçları severim...
Bence hafif dağınık topuz
Hepsi çok güzel bunlardan 5. En beğendiğim
Kıvırcık dalgalı saçlar her zaman favorim
Güzel düşünce 😂 beğendim onuç on numara
güzel bilgiler teşekkürler.
Yazın toplu saç favorim ısıtıcılarla uğraşamam
Kıvırcıklara selam olsun 😂
kısa kestirdim çok rahatım
Kesinlikle kıvırcık saç 😍❤
Saçlarımı fiyonk yapacağım !
Dalgalı sac modelleri daha guzel
Harikaydı, güzel bir bence için teşekkürler
Dalgalı, düz, kıvırcık gayet güzel
Su dalgazi dalgali ve kivirvik
kendi saçlarımı kendim yaparım modelide
Saçlarım düz bir işlem yapmıyorum
Kaliteli ve süper bir marka tercih edicem👍
Hepsi harika ama bunların hiçbiri bana olmaz :/
Hafif dalgalı saçlar güzel
En rahat sac kisa sactir bence
Favorim 5 ve 4 numara kıvırcik seviyorum...
Güzel bence teşekkürler herkese
Saç kremi ve şampuan ikilisi favorim