Aynaya bakarken beyazlarımın ne kadar arttığını fark ettim..
Sakalım da bile varlar :)


Sakalım da bile varlar :)




Çok garip ama ilk beyaz saç 6 yaşımda vardı. O zaman annem "devlet saçı" dedi. Yani bir inanç var, eğer saçında bir beyaz vasa ileride devletli olacağım. 20li yaşlarıma kadar mutlu yaşadım..
23 yaşlarımda çoğalmaya başladı, şu an belki de 20den fazladır
Daha gencim ama aile genettiğimde genç beyaz saçlar çıkıyor yani Allah nasip ederse 45 yaşıma kadar beyaz tel görmeyeceğim :)
İlk beyazım 14-15 yaşımda merhaba dedi ve giderek arttı saçımda :)
Sakalımdaki ilk beyaz da 2 sene kadar önce merhaba dedi :)
Şunu fark ettim, ilki çıktıktan sonra hızla artıyorlar, boyasaydık değişir miydi durum merak içindeyim :)
Çıkmadı daha şükür 😬o kadar dert çektik şimdi kır saçlı olmam lazımdı şaşırıyorum aslında biraz ya da dert değil benimki tribe mi giriyorum bilmiyorum 😃😃
Cevap
31Cevap
Sevdiğim bir ablam bana demişti ki: Sen hiç yaşlanmazsın çok güzel enerji veriyorsun gülüşünle. Ondan olsa gerek onca sıkıntıya rağmen bir beyazım bile yok.
Bende 10 tane falan vardır keşke daha çok çıksa çok seviyorum annemin beyaz saçları yumuşacık sürekli onları tarıyorum ya
21 gibiydi başladı şu an 26 bu yıl benim de arttı. Erkeklere yakışıyor beyaz da kadınlarda beğenmiyorum
ilk 17 yasinda :) su an saclarimi actigimda ortada büyük oranda var boyamadigim icin Topuz yaparak geziyorum
ve toplamda 2 defa hepsini koparttim
Maalesef çıktı. O kadar stres yaşıyorum ki bir gün uyanınca komple beyaz olarak görmekten korkuyorum.
Ohooo yarısı beyaz ama irsi galiba ilk beyazım lise 1 gibi çıkmıştı
16-17 falandır :) Şu an ne durumdalar bilmiyorum pek.
29 yaşımda tanıştım beyazla. şimdi daha fazlalar maalesef...
Çıktı çıkmaz olur mu.
20 yaşındaydım
26 yaşındayım 15 adet beyazım var
Geçenlerde bir kalktım rahat on tane birden çıkmış dertten hep bunlar
Sacimda da sakalimda da 1 tane dahi yok. Arkadaslarim fena sinirleniyorlar😀
6. sınıftayken fakettim ama baya uzundu o saç teli 5. sınıfta çıkmış olabilir
yaş 22 saçımın önlerine taneden boya yaptırmıştım onlar sayılırmı
1 2 sene önce çıkmaya başladı korkuttu. Aman kel kalmayalımda boyatırız en kötüi
Ben 19 yaşımda tanıştım kendileriyle ve çok üzgünüm 😔 saçlarımın yan taraflarında varlar. Çok üzgün bir hayat geçiriyorum
daha hiç beyaz tel görmedim :D
Küçükken 1 tane beyaz vardı kopardim onu ve hiç çıkmadı şu anda da yok
Saçta sakalda simsiyah yaşın verdiği bişey olsa gerek 😂
Saçlarım beyaz dolu.. Bıyamamakta direniyorum
Daha hiç görmedim :DD
Az kaldı. Son bir avuç saç var siyah😊
Bu gidişle komple beyazlara bürüncem😕
Henüz öyle bir derdim olmadı olmasında :)
İlk beyazım çıktı yaşım 23 😒
Benim de var bir tane
Hiç çıkmadı, ama ileride çıkar :D
gecen ıkı yılda cıkmıstı
Beyaz yok ama dökülme var çaresi var mı
1 tel doğuştan beyazım var sadece
Var hatta sinir oluyorum boyuyorum :)
Beyazlarim henüz yok.
İlkokuldayken 1 teldi git gide boyadıkça çoğaldı
7-8 tane var. Gamsız derler bide bana😂
Gecen sene askerde cıktı safak sıkıstırıyodu 😂😂
O konuda şanslıyım hala daha beyaz saçım yok
Henüz beyazlarım yok.
16-17 yaşlarımdayken çıkmaya başlamıştı.
Yaşlandın Tuncay..
Bende beyaz yok
Beyazladı abi. 23 yaşında tel tel beyazladı..
liseye başladığımda ilk beyaz kılımı yoldum
yaşlanmışın hayırlısı olsun
Ben daha cok dokmeyi tercih ettim.. :))))
Çıkmadı ya gitgittkçe koyulaşıyo :D
Çok var maalesef
18 yaşında başladı
2 tel çıktı 19 yaşımdayken
Beyazlarım 14 yaşında çıkmaya başladı
Hayır beyaz saçım yok.
Valla benim kafamda cocukkenden beri var 5 6 tane
30 da çıktı 8 10 vardır
Çıktı
Sanırım 17 yaşındaydım
32 oldu beyaz görmedim
Çıkmadı daha
Çıktı evet :))
çıktı 😔
10 yaşında filandım.
Yaş kaç
57 Yaşında idim..
19 da çıkmıştı ilk..
Maalesef fazla var.
çıkmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar