Kesinlikle tek renk yapmak her zaman daha güzel ben her zaman bunu savundum zaten sen de görüşleri eğer okuyorsan bunu fark etmissindir yani saçın iki ton renge sahip olması yapacağın bakım sayısını çarpı iki olarak katlar yani mesela uçlara gelen şey sonlarına gelmez ya da sonlarına gelen şey uçlarına gelmez o yüzden en iyisi tek renk yapmak her zaman en iyisi. #reda