Kuaför yaptığı hata varsa düzeltirken ücret almalı mı?

kızlar merhaba 1 hafta önce zaten ombreli olan saçım uzadığı için kuaöre gitmiştim. Saçımın rengini koyulayıp tekrar ombre yaptılar ve tonla para aldılar. 1 haftaya daha 2. Yıkamada saçımın geçişeri inanılmaz turunculaştı. Mor şampuan kullandığım içinde bi kısmıda çok fena grileşti. Kuaförüme yazdım oda hemen geçişlerdeki turuncuları alırız müdahale ederiz dedi ama ben öğrenciyim ve zaten 600 tlye yaptırdığım ombreli saça daha 1 hafta arayla tekrar para vermek istemiyorum. Bu durumda para almalılar mı sizce. Ona göre savunma yapıcam görüşlerinizi yazın lütfen.
Kuaför yaptığı hata varsa düzeltirken ücret almalı mı?
Cevapla