Önyargılardan dolayı saçımı sarıya boyamak istemiyorum, sizce abartıyorlar mı?

Arkadaşlar tenim bayağı açık ve saçımın normal rengi kahve, saçımı sarıya boyamayı çok istiyorum a bir ön yargı var çakma sarışın diye.

İnsanlar bazı şeyleri abartmıyor mu sizce de? herkes istediği renge boyayabilir. Yok esmerler sarıya boyamasın, yok çok beyaz olanlar da boyamasın falan diyorlar sürekli.

Siz bu duruma ne diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Verdiğiniz öz güvenden dolayı hepinize teşekkür ederim, seviliyorsunuz❤
Güncellemeler
+1 yıl
Sarı çok güzel bir renk evet ama sanırım vazgeçtim, tarçın bakıra boyayacagim :)
Önyargılardan dolayı saçımı sarıya boyamak istemiyorum, sizce abartıyorlar mı?
Cevapla