+1 yılCırtlak sarı yapmadigin sürece çok çakma duracağını sanmıyorum ki çakma desinler :)
Koyu küllü sarı küllü renkler daha doğal. Platin sarısı hem çok uçuk bir renk hemde her gün makyaj ister bide yaşı buyuk gösteriyor ve. Küllü sarı daha iyi benim fikrim tabi12 Yorumla
Soran+1 yılFikrimi değiştim tarçın bakırı turuncu arası yapmayı düşünüyorum ama sarı da güzel bir renk
- +1 yıl
Çok güzel bir renk secmissn :)
En İyi Cevaplar
+1 yılbak benim tenim senin gibi. saçım küllü kumral, güneşe maruz kalınca rengi epey açılıyor. sacıma zamanında kına sürdüm. rengi gitti ama işlem olmuyor daha. olsa ben çoktan saçımı sarı yapmıştım. milletin düşüncesi zerre umrumda olmazdı. sen de istiyorsan yap. istemiyorsan yapma. boşv3r başkalarını. ama tek diyeceğim saç açtırınca baya baya bakım istiyor kwkwke
16 Yorumla- +1 yıl
Kınalı saça boya yaptın mı
- +1 yıl
boya yaptı kuaför açma olmadığı için. açmayı deneyince 0 etki gösterdi ve yanabilirdi o yüzden yapmadı devam. boya ile kapattı. ama şöyle söyleyeyim boya çok çabuk aktı. kına güneşte hafıf belli oluyor şu an. uzatıp yavas yavaş kına olan yerleri keseceğim
- +1 yıl
Anladım canım bende de kına var yıllardır kullanıyorum Kızıldan çok sıkıldım ama açmak da istemiyorum saç yanar diye
- +1 yıl
ya açabilenler var ama gerçekten kına mı kullandılar bilmiyorum. ben hangi kuafore gittiysem açamazsın dediler. biri denedi bir tutamina olmadı. ben tek 1 kez kullandım bu arada. ne kadar fazla kullanırsan o kadar zorlaşır sanırım. ama istersen başka bir renk ile kapatabilirsin. ama kuaföre yaptır ve deneyimli biri olmasına özen göster
Soran+1 yıl@jeliiboncuk kınalı saça boya tutmaz diye biliyorum ben
- +1 yıl
benimkine tuttu. bazı renkler saçı hafıften açtığı için o tür renklerin tutmayacagını düşünüyorum ben de
ama erken aktı orası ayrı.
Margot Robbie örneği der susarım.

Başkalarının düşüncelerini boşver. Ne istiyorsan onu yap.
Önemli olan ten rengine uygun ve doğal görünen bir sarı saç tonunu yakalayabilmek.
Doğal saç rengi koyu kahveyken, saçını sarıya boyattıktan sonra bir çok rol teklifi almaya başladı ve şu an Hollywood’un son yıllardaki en çok aranan sarışını...56 Yorumla
Soran+1 yılBoş ver kıskansınlar ixjwksl
- +1 yıl
Bu kadın normalde sarışın değil mi? What?
- +1 yıl
hayir sarisin degil
- +1 yıl
@Temet-Nosce Doğal saçı sarı değil, koyu kahve..
www.thelist.com/.../ - +1 yıl
+1 yılÖn yargılara göre mi hareket edeceksin kaç tane sarışın var 😁 bende boyadım hiç böyle bir söylemle karşılaşmadım. Gerçekten iyi düşünen kişiler böyle aptal aptal söylemler yapmaz zaten
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
+1 yılYa Allah aşkına sen neden insanların laflarını dikkate alıyosun ki? Millet her türlü laf eder. Kılığına laf bulamassa yaptığın en ufak davranışa bile laf eder. Sen istiyosan boya saçını ama sarışın olursan geri dönüşü olmayabilir. Bağımlılık gibidir. Ve dip boyası sorunu olucak. Riskler var. Bence saçına sarı ya da başka renk boya yapmamalısın daha sağlıklı olur yapısını bozmamış olursun diye düşünüyorum. Ama beyaz tenli olduğun için her renk yakışır şimdi yalan yok😂
10 YorumlaAnlıyorum. doğallık her zaman erkeklerin daha çok igisini çeker. Beyaz tenliysen saçlarını papatya suyu ya da farklı doğal renk açıcılarla açabilirsin. doğal görünür ve estetik bir görünüm yaratırsın. ya da pırıtılar attırabilirsin. Dünyada albinolar dışında doğal şekilde yoğun açık sarı saç rengi yoktur. Güzellik algılarınızı kırın. İlla sarışın olup mavi gözlü olunca güzel olmazsın. siyahi olan çok güzel kadınlar var senin gibi kumral olupta çok güzel olan var o senin aurana bağlı. yıldızını yüksek tut. Kimsenin düşüncesini önemseme. hayata bir kere geleceksin.
10 Yorumla
+1 yılHiç kimse keyfinin kahyası değil.
Şu yukarıdaki satır yeterli aslında ama olayı biraz da ben abartayım olmaz mı, ne yani hep başkaları birilerinin hayatı için abartıyor da bende abartıcılar için konuyu abartamaz mıyım, olmaz mı?
Bence olur 😎
İnsanların kişisel hayatları ve hür iradeleri ile benliği ve bedenlerindeki seçimine dair hadsiz yapılan her eylem ve söylem faşizimdir.
Sarışın sevmeyen teröristir. 😂😂😂10 Yorumla
+1 yılCanım benim bir arkadaşım var esmerin 2tık üstü fakat saçını sarıya boyatmış.
Seviyorsan boyat bırak ön yargıları fakat eğer kendine yakışmayacağını düşünürsen yapma. Sonuçta zevklerimiz var. Mesela ben böyle paçoz gibi giyinmeyi severim fakat yakışmadığı için giymiyorum takım elbise giymek hayalim ama yakışmıyor beni göstermiyor o yüzden giymemeyi tercih ediyorum sende öyle yap yakışıyorsa yap11 Yorumla- +1 yıl
Ovvv o kızıldan sonra, en sevdiğim renk be😀😀😀
Senin hayatın senin kararın sen istedikten sonra takma boşver isteyen istediğini desin geçmiste ben makyaj yapıyorum diye kınanıyordum şimdi beni kınayan kişiler yüzüne 10 kilo boya yapıyordur. Bayadır yapmıyorum makyaj yaparsam bir nude, şeftali tonları ruj o kadar. 😊 sen bu dünyaya 1 kere geldin elalem ne der diye takma herkes kendine baksın amannn. 😂
10 Yorumla
+1 yılSen kendini beğendikten sonra afedersin ama başkasına bir şey yemek düşüyor. Boyat gitsin. Çakma ya da değil yakıştırıyorsan kendine tamamdır. O eleştiren tiplerin hepsi kendi boyasa rio çingenesine benzeyeceği için öyle diyor.
30 Yorumla
+1 yıl14 Yorumla- +1 yıl
Kulaklarını tıka ve dışarıdan gelecek sesleri ALDIRIŞ ETME
Soran+1 yılPekii 😂
- +1 yıl
boya gitsin saçını kökü sende değil mi?
Soran+1 yılHaklısın kökü bende ama umarım pişman olmam, temmuzun başında boyayacağım 😅
İnsanların çoğu cesaretsiz ve kıskanç. Bu yüzden etrafında yenilikleri denemeye cesaretli olan insanların özgüvenini düşürmeye çalışırlar. Bunun en büyük örneği de yeni bir işe atılmak. Yaw kardeşim sen yapamazsın zaten tutmaz da bu iş vb derler
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kere boya madem içinden geliyorsa, beğenmezsen eski rengine geri dönersin. Sen millete ne bakıyorsun, bu devirde saç rengini değiştirmeyi geçtim hemen hemen herkes nedensizce estetik yaptırıyor. Saç boyamak bunun yanında çok masum kalır.
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 💙 aklımda şu an iki renk var ya sarı ya da tarçın bakırı, umarım güzel olur 🥰
Cevap sahibi+1 yılRica ederim. İstediğin gibi olur umarım. 🙏🙂🌸
Banada sari yakışmıyor ama soyle her sari yonu bir değil platin falan yaptrna dipin cikmis olsun üsten omre atir müthiş oluyor herkes bana diyotki cok yakışmış ama dipten vurursan sarıya hortlak gibi oluyorum muhtemelen sizde öyle olursunz
11 Yorumlaİnsanların ne dediğini bu kadar önemseme bence. Kim ne derse desin Türk halkıyiz biz Norveçli değil😅 eğer çakma denilecekse binlerce çakma var sen kendine yakıştırıyorsan boyat.
20 Yorumla
+1 yılBende beyaz tenliyim saçım sarı herkes doğal renginden daha çok yakıştırıyo önceden de sakın yapma yakışmaz diyorlardı o yüzden takma
30 YorumlaSarıyı geç yeşil mavi kırmızı boyayan var ki özgürüz kadınlar olarak neden takıyorsun etrafı ben olsam kimseye sormam canım boyatmak mı istedi gider boyatırım bitti gitti 😉
10 Yorumla
+1 yılIçinden ne geliyor ise sen ne istiyorsan sana ne yakışıyorsa onu yap!.. kimsenin ne dediği umrunda bile olmasın insanların ağzı çuval değil bukesin boşver şu saçma ElAlem kavramını tatlımmm 😘😘😘
10 Yorumla
+1 yılkız bırak millet ne derse desin benim rahmetli ananem 70 yaşında saçının önünün bir tutamını benimle birlikte pembeye boyadı elalemin dediğine bakacak olursan nefes bile almamamiz lazım canın ne istiyorsa yaptır biri bir şey derse de dön götünle kahkaha at
10 Yorumla
+1 yılYok ya herşey doğal güzel sarının bakımı cok zor mesela zamanla turuncu oluyo saçı çok yıpratıyor dibi geliyor sürekli makyajlı kullanmak gerekiyor kaşları boyamak gerekiyo boşver ya
10 YorumlaÇakma sarışın ön yargısı çok saçma, o zaman çakma siyah, çakma kızıl, çakma kumral da desinler sonuçta o renklere saçını boyatan yığınla insan var. Takma ve boyat.
10 Yorumla
+1 yılBende beyaz tenliyim ve saçımda koyu kahveydi. Sarıya boyadım. Beni ilk görenler gerçek rengi sanıyorlar saçımı. Eski arkadaşlarımın hepside iyiki boyadın demişti. Sonra da turuncu ve kızıl yaptı hepsinide gerçek saçım sanıyorlar. Beyaz tenliysen her renk yakışır.
10 Yorumla
+1 yılÖnyargıyı sallamadığın sürece saçın ne renk olursa olsun hiç bir şey istemeyecen kanka...
Benim sevgilimi görsen bu kız oyuncu sosyete falan dersin ama bi konuşunca anadolu kızı :D10 YorumlaHayatını başkaları ne der düşüncesiyle yaşama. Saçını sarı beğeniyorsan sarıya boyatırsın. İnsanlar her ne yaparsan yap eleştirmeye devam edecekler zaten. Yani herşey sende bitiyor.
10 Yorumla
+1 yılYakışacağını bilsem bugün boyarım ya herkes kendi poposuna baksın umurumda olmaz 😎
30 Yorumla
+1 yılBence herkes boyayabilir insanlar abartıyorlar yine her zamanki gibi. Eğer hâlâ boyatmak istiyorsan boyat gitsin.
10 YorumlaBence gerçekten istiyorsan yaptır. Onun bunun ne dediğine, ön yargılarına kapılma. Başkalarına göre yaşama.
10 Yorumla
+1 yılSen milletin ne dediğine ne diye bakıyorsun ki kendini nasıl seviyorsan öyle davran kimsenin ne dediği umrunda olmasın...
10 YorumlaMaviye boyayanlara çakma mavili demiyorlar, maviye boyamış diyorlar. O saçma "çakma sarışın" algısını boşver, hayatını yaşa
10 Yorumla
+1 yılBen de sarışınım. evet bazen o... gibi bakışlar oluyor bide ruslara benzediğimden natasha muhabbetleri. ama sen kendini bildikten ah seni bildikten sonra gerisi fasa fiso😏
10 Yorumla
+1 yılSaç senin saçın başkalarının ön yargılarının canı cehenneme demek çok mu zor birileri istedi diye Saç boyatmak allah akıl fikir versin
10 YorumlaÇakma ya da gerçek sonuçta sarı. Açık tenliysen seviyorsan Sultan bakıri ya da kızıl tonları tercih et derim. Ya da gece mavisi.
10 Yorumla
+1 yılya bende araliklarina sari attrmistim cok kotu durmustu sacim acik kumral oldugu icin bida tobe yapmadim yakismadi😂
10 Yorumla
+1 yılvazgeçmene sevindim çünkü sarı çok riskli yani saç yanabilir ton tutmayabilir,
10 Yorumla
+1 yılİnsanlar sadece gereksiz yere konuşur boşver gitsin.
10 YorumlaYa söyle herkese yakışmıyor bence ama açık tenliysen yakışır bence. Bende boyamayı düşünüyorum korkuyorum b :))
16 Yorumla
Soran+1 yılSaçın hangi renk ve hangi renge boyamayı düşünüyorsun 😅 bence boyat gitsin ben öyle yapacağım
Soran+1 yılDogru uyguladıktan sonra dokulecegini sanmıyorum. Bence ilk boyanı kuaförde yaptır, kendin boyama eğer durumun iyiyse. Çünkü açıcı biraz fazla kalır vs vs
Soran+1 yılSaçının ne kadar uzun olduğuna bağlı ama eğer işin ehli bir kuaföre gidersen en az zararla en güzel görünümü yakalarsın
+1 yılbence kendini nasıl rahat ve huzurlu hissediyorsan öyle davran
10 Yorumla
+1 yılOnlar karışamaz sen istiyorsun ve istiyorsan boyatacaksin
10 Yorumla
+1 yılBence 1 dk bile düşünme çakma makma beyaz tene sarı saç muhteşem oluyor
10 Yorumla
+1 yılOhooo böyle en ufak seyde toplum cshillini düşunürseniz isiniz zor;)
10 Yorumla
+1 yılNe alaka sarışınlarda başka renge boyatıyolar hem saç senin güzellik senin kimseyi ilgilendirmez
10 Yorumla
+1 yılTabii ki abartıyorlar. Sac boyamak kötü bir şey değil ki. İstediğin renge boya bence.
10 Yorumlaöncelikle açık tenli kadınlara koyu renk saç çok yakışıyor bence çakma sarışın bilmem ne olayi en son 2018 de falan vardi çok takılmamak lazim
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet koyu yakışıyor ama sıkıldım ya hiç boyamadım saçımı daha önce bir farklılık olsun istiyorum yaza, spor da yapıyorum. Biraz değişiklik iyi olur diyorum 😕
Soran+1 yılTamamdır sağ olll🥰
+1 yılEVet boyama. Farklı bir renk dene. Kızıl olabilir ya da tonları
10 Yorumla
+1 yılBoya gitsin. Karışan olursa bana söyle onun ağzını caart diye yırtarım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYavaş yavaş açınca kimse bir şey demiyor önce bebek kumralı hafif koyu sonra açtır sariya kadar sgshdh
20 Yorumla
+1 yılBaşkalarının ne dediğinin bir önemi yok. Eğer gerçekten istiyorsan yaptır gitsin. Boşver onları. En fazla iki gün konuşur etraftakiler üçüncü gün susarlar.
00 Yorumla
+1 yılYani karar vermişsin ama bakır bence çok daha güzel bir renk ve daha çok dikkat çekici herkes sarışın ya da en azından herkesin saçında ombre var bakır daha iyi olur asla öyle kötü şeyler düşünme herkes her zaman bi şey der sen hayatını yaşa eminim çoğu kıskandığından öyle konuşacaktır bana da öyle dediler yaptırdıktan sonra beğendiklerini söylediler yani takma kafaya canım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçmaların çok koyuysa deneme bence ben boyattım oryal çok kırdı saçlarımı 😔 nasıl geçicek bilmiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSarı renge önyargı değil de çoğu kadın yakışmadığı halde boyuyor, hatta son zamanlarda yakışmadığı halde sarıya boyayan ünlüler de var. 😐
10 Yorumla
+1 yılBence kimsenin dediğini önemseme sonuçta onlar istedi diye yaşamayı tercih etmiyosun nefes alıyosan kendin için adım atıyosan kendine kim ne dicekmiş falan takma kendin için napmak istersen onu yap
Seviliyorsun ;)10 Yorumla
+1 yılİnsanlar senin hakkında hep konuşurlar ya iyi ya kötü önemli olan sen ne istediğini biliyormusun ve gerçekten istiyormusun.. senin hayatını başkalarının yönlendirmesine izin verme ve hayalin ney ise onu yap daima asla pişman olmazsın
10 Yorumla
+1 yılBeyaz tenliysen kesinlikle sarı yap sırıtmaz ve çokta güzel durur fakat esmer tenliysen kaşlarının rengi çok koyu ise boyama yakışmaz çok sırıtır :) esmersen de gece mavisi koyu kumral çikolata kahve yapabilirsin
10 YorumlaYoo gayet abartısız çevrede çakma sarı görmek istemiyorum🙄🤦🏻♀️🤦🏻♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
İyi bir kuafförünüz varsa ona danışın, kim ne der demez, takılmayın, zevkler ve renkler hesabi, kendinizle nasil mutlu oluyorsaniz öyle yapin :)
30 Yorumla
+1 yılHer zaman ki gibi "türk" zihniyeti.. Bu düşünceler yüzünden insanlar istedikleri şeyleri giyemez, merak ettiği şeyleri yapamaz oldu. Eğer gerçekten sen istiyor ve yakıştırıyorsan yaptır
10 YorumlaHer şeyden önce sen ve senin isteklerin önemli eğer saçlarını sarı yapmak istiyorsan yap derim bir başkasının ne düşündüğüne bakmakla hayatı kaçırırsın
10 Yorumlaİstersen saçını kırmızıya maviye boyarsın kimsenin bu konu hakkında sana laf etmesine gerek yok. çakma sarışın olmuşsa da ne olmuş eğer sen istiyorsan istediğini yap başka insanların laflarına bakma
10 YorumlaSal kimin ne dediğini boşver canın ne isterse yap bende mavi yaptım bugün
20 Yorumla
+1 yılBizene senin saçının renginden ne yapmak istiyorsan yap
00 Yorumla
+1 yılAbim bana İçinden ne geliyorsa onu yap der hep ben de öyle diyorum bence içinden ne geliyosa ne istiyosa onu yapmalı herkes
10 Yorumla
+1 yılSarı ombre aşırı güzel oluyor yakışana. Dene bence bendede platin sarısı ombre var kumral açık tenliyim mesela 🤷🏻♀️😂
10 Yorumla
+1 yılBen de beyaz tenliyim saçlarım kahverengi güneşte saçlarımın uçları açılıyor ve ben de ombreye boyatmak istiyorum kaşlarım da siyah kararsızim yanii
10 Yorumla
+1 yılBence yakışır sana açık saçlı isen herkes bi şeyler der durur kimseyi memnun edemezsin sen boyatmak istiyorsan boyatmalisin
10 Yorumla- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 