Kuaförden yana hiç şansım yok hiç. Normalde zaten tamamen saç boyatmam bir balyaj olur, bir kez boyadım oda pişman oldum, o saç az uzamışken, 6 ay önce saçıma balyaj yaptırdım ama şuanki hali, berbat. Dipten boyadıkları için ortada şu an kızıllık var hesapta koyu kumral boyadılar, yersen. şu an renkten hiç memnun değilim uzatmaya çalışıyorum. Şimdilik önden şöyle birşey yaptırsam mı ama daha ince hafif bir tarzda olacak hem dikkati saçın önüne çekerim gibi olur, bilemiyorum. Saçımın şuanki hali, dipten koyu kumral ortada kestane gibi renk kulak hizasından aşağısı balyaj efsane komik biliyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Özelden tartışma yapabilirsiniz
Kiminle?
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!